۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ترور حاج قاسم، جبهه مقاومت را مقاوم‌تر خواهد کرد/ حفظ جان مدافعان حرم برای سردار سلیمانی بسیار ارزشمند بود
کد خبر: ۳۴۷۱۹۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ ساعت: ۲۰:۱۵ ↗ لینک کوتاه

همرزم سردار سلیمانی:

ترور حاج قاسم، جبهه مقاومت را مقاوم‌تر خواهد کرد/ حفظ جان مدافعان حرم برای سردار سلیمانی بسیار ارزشمند بود

همرزم سردار سلیمانی گفت: دشمن با وحشتی که از حاج قاسم داشت فکر می‌کرد با ترور این شهید می‌تواند جبهه مقاومت را سست کند در حالی که عکس این موضوع رخ داد و جبهه مقاومت، قوی تر از گذشته عمل خواهد کرد.

ترور حاج قاسم، جبهه مقاومت را مقاوم‌تر خواهد کرد/ حفظ جان مدافعان حرم برای سردار سلیمانی بسیار ارزشمند بود

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، سردار آذربایجانی امروز(یکشنبه) در نشست آنلاین که به همت مرکز سواد رسانه ای فضای مجازی بسیج با محوریت جایگاه رسانه در بازنمایی اقدامات جبهه مقاومت برگزار شد، اظهار کرد: امروز جبهه حزب‌الله به یک نیروی فرامنطقه‌ای تبدیل شده است که علاوه بر مقاومت در برابر رژیم صهیونستی و حضور در لبنان، با تمام توان در سوریه نیز وارد عمل شده و توانسته با کمک نیروهای مقاومت داعش را شکست دهد.

وی افزود: با وحدت، انسجام و همبستگی که بین نیروهای مقاومت شکل گرفت، دشمن منهدم شد و امروز یک وحدت و همبستگی بین جبهه‌های مقاومت در یمن، لبنان و عراق وجود دارد که برای هر نوع تحرکات دشمن، آماده اجرای مأموریت‌های محوله است.

نقش مهم رسانه‌ها در انعکاس اقدامات حاج قاسم

فرمانده سابق تیپ۸۲ سپاه استان قزوین عنوان کرد: قبل از شهادت سردار سلیمانی، محدودیت‌های موجود اجازه اقدامات جبهه مقاومت و حاج قاسم را به رسانه‌ها نمی‌داد چراکه دشمن از این اطلاعات سوءاستفاده می‌کرد؛ اما پس از نابودی داعش و نیاز به اطلاع رسانی فعالیت‌های صورت گرفته، رسانه زحمات این نیروها را منعکس کردند.

وی عنوان کرد: رسانه‌ها در جبهه‌های نرم و با حضور گسترده، نقش نیروهای مقاومت را منعکس کردند و امروز رسانه در فضای مجازی به عنوان یک قدرت مقابل رسانه‌های غربی محسوب می‌شود و آماده اجرای فرامین مقام معظم رهبری است.

همرزم سردار شهید قاسم سلیمانی با اشاره به نقش رسانه‌ها بعد از شهادت سردار اضافه کرد: رسانه‌ها پس از شهادت حاج قاسم، توانستند نقش خود را به خوبی ایفا کنند و جزئی از اقدامات حاج قاسم و جبهه مقاومت را در جبهه‌های لبنان، سوریه و عراق و کشورهای نهضت مقاومت با اجرای برنامه‌های رسانه‌ای به تصویر کشیدند.

وی ادامه داد: بسیاری از اقدامات سردار سلیمانی که برای نجات و دفاع از حقوق ملت‌های مختلف وارد میدان می‌شد، تا به امروز توسط رسانه‌ها به تصویر کشیده نشده و رسانه‌ها در این زمینه می‌توانند نقش بسیار تاثیرگذاری داشته باشند.

حاج قاسم سمبل جریان مقاومت در منطقه است

آذربایجانی گفت: حاج قاسم علاوه بر مأموریت‌های محول شده، به لحاظ حقوق معنوی و حقوق بشری وارد میدان می‌شد و در هر جایی که دفاع از نوامیس مردم ضرورت داشت حضور پیدا می‌کرد. همچنین مردم وقتی با وحشی‌گری‌های داعش را می‌دیدند دچار اضطراب و نگرانی می‌شدند و حاج قاسم تمام تلاش خود را برای نجات آنها انجام می‌داد.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سمبل جبهه مقاومت بود، تصریح کرد: وقتی در سوریه حضور پیدا می‌کردیم مردم این کشور عنوان می‌کردند ما مدیون شما و حاج قاسم هستیم و ارادت‌های خود را به این سردار نشان می‌دادند.

همرزم سردار شهید سلیمانی ادامه داد: دشمن با وحشتی که از حاج قاسم داشت، فکر می‌کرد با ترور این شهید می‌تواند جبهه مقاومت را سست کند در حالی که عکس این موضوع رخ داد و جبهه مقاومتی که شکل گرفت، بعد از شهادت حاج قاسم، راه خود را پیدا کرد و برای انتقام سخت از دشمن، هم‌پیمان شده است.

وی اضافه کرد: نیروهایی که حاج قاسم در منطقه و کشورهای مقاومت تربیت کرد، این نیروها افکاری مانند حاج قاسم دارند؛ سیدحسن نصرالله عنوان می‌کند ما کاری به انتقام ایران نداریم و جبهه مقاومت مدیون حاج قاسم است و ما انتقام سختی جدا از انتقام سخت ایران از دشمن خواهیم گرفت.

این فرمانده جبهه مقاومت یادآور شد: دشمن عنوان می‌کرد ما برای مقابله با تروریست در منطقه حضور داریم در حالی که با ترور سردار دلها ثابت کردند که خودشان تروریست هستند. جبهه مقاومت پس از شهادت حاج قاسم، دست به دست هم دادند تا انتقام سخت ترور شهادت این سردار را از دشمن بگیرند و این انتقام قطعا محقق خواهد شد.

درس مقاومت در برابر استکبار مهم‌ترین یادگار حاج قاسم

وی به نقش رسانه‌ها در روایت شخصیت حاج قاسم اشاره کرد و یادآور شد: در تبیین شخصیت حاج قاسم هرکسی برداشت خود را بیان می‌کرد، اما واقعیت چیز دیگری بود؛ مقام معظم رهبری با شناختی که از حاج قاسم دارد، عنوان می‌کند، سردار سلیمانی با عملکردش دشمن را زمین‎‌گیر کرد و مکتب حاج قاسم را به وجود آورد.

آذربایجانی ادامه داد: حاج قاسم اقداماتی را انجام داد و به مردم غزه، لبنان، سوریه، یمن و عراق یاد داد که می‌توانند در برابر استکبار تا دندان مسلح ایستادگی کنند؛ حاج قاسم «امید و ما می‌توانیم» را به همه در میدان عمل آموخت.

فرمانده سابق تیپ۸۲ سپاه استان قزوین تصریح کرد: حاج قاسم نوع جنگیدن را به مردم منطقه و نیروهای مقاومت آموخت که به واسطه آن یک وحدت و انسجام بین کشورهای مقاومت به وجود آمد؛ امروز به خوبی درک می‌کنیم که هیچ مرزی بین جمهوری اسلامی و کشورهای اسلامی وجود ندارد و همه برای نابودی رژیم صهیونیسمی متحد هستند.ی

وی یادآورشد: شهید سلیمانی در شرایط سخت و در میدان جنگ به فکر سلامتی نیروها بود و عنوان می‌کرد با شهادت هر رزمنده مدافع حرم در سوریه، قلب ولایت فقیه به درد می‌آید، لذا تا می‌توانید سعی کنید تلفات ندهید.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان