۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین تقویت جبهه مقاومت بزرگترین دستاورد عمر بابرکت حاج قاسم بود
کد خبر: ۳۴۷۱۹۳ نویسنده: صدیقه سیاهپوش تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ ساعت: ۱۳:۳۵ ↗ لینک کوتاه

مادر شهید مدافع حرم «حجت اسدی»:

تقویت جبهه مقاومت بزرگترین دستاورد عمر بابرکت حاج قاسم بود

مادر شهید مدافع حرم «حجت اسدی» گفت: سردار سلیمانی شخصیتی فراملی بود و تقویت جریان مقاومت بزرگترین دستاورد دوران عمر بابرکت حاج قاسم بود.

تقویت جبهه مقاومت بزرگترین دستاورد عمر بابرکت حاج قاسم بود

صدیقه سیاهپوش در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین درباره سردار سلیمانی اظهار کرد: جایگاه سردار سلیمانی به گونه‌ای بود که جلوی زیاده خواهی دشمنان قرار گرفت و اجازه نداد تروریست‌ها به اهداف خود در کشورهای اسلامی دست پیدا کنند.

وی افزود: سردار سلیمانی شخصیتی فراملی بود که توانست با متحدکردن مسلمانان در کشورهای اسلامی انگیزه مقابله با استکبار را در مردم مستضعف و ظلم دیده جهان تقویت کند. تقویت جریان مقاومت بزرگترین دستاورد دوران عمر بابرکت حاج قاسم بود.

مادر مدافع حرم شهید اسدی بیان کرد: امریکا و اسراییل و آل سعود با هزینه‌های کلان به دنبال ریشه کن کردن اسلام ناب محمدی و نابودی جریان مقاومت است، روی کار آمدن داعشی‌های تروریست در همین راستا صورت گرفت، جنایتکارانی که فرزندان و جوانان مسلمان را با فجیع ترین شکل به شهادت می‌رساندند تا چهره خشنی از اسلام نشان دهند.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی، فرماندهی بود که برای تقویت جبهه مقاومت وارد میدان شده بود تا جلوی وحشی گری داعش را بگیرد، برای این شهید بزرگ، سنی و شیعه و مسیحی و ایزدی فرقی نداشت و همه را ناموس اسلام می‌دانست و با تقویت رزمندگان مدافعان حرم جلوی این تهاجم را گرفت.

این مادر شهید ابراز کرد: سردار سلیمانی مخلصانه در راه خدا فعالیت می‌کرد و هنوز اقدامات انجام شده توسط این سردار بزرگ به خوبی برای همه عیان نیست و فقط کمی از زحمات و فداکاری‌های این مرد بزرگ برای مردم جهان مشخص شده است، هرکس که برای خدا کار کند خدای بزرگ به او عزت می‌بخشد و ما امروز شاهد عظمت این مرد بزرگ هستیم.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت امروز مدیون سردار سلیمانی است، گفت: امروزه جوانان همانطور که سردار عزیز ما فرمودند، با اطاعت از ولایت فقیه و حمایت همه جانبه از رهبر معظم انقلاب باید راه شهدای مدافع حرم و در راس آنها سردار سلیمانی را ادامه دهند و یکی از ابزار انتقام سخت که رهبری فرمودند همین ادامه دادن راه شهید سلیمانی و تقویت بیش از بیش جبهه مقاومت و تکیه بر توان داخلی است.

سیاهپوش در پایان تصریح کرد: مسئولان باید با تبعیت از رهنمودهای رهبری، دشمنان را از مناطق مسلمان نشین و حوزه خلیج فارس و منطقه بیرون کنند و به جای حرف زدن از مذاکره با استکبار، با مدیریت مناسب کشور را از مشکلات نجات دهند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان