۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین توزیع ۲۲۰ هزار ماسک رایگان بین مردم استان قزوین
کد خبر: ۳۴۷۱۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ ساعت: ۱۲:۳۱ ↗ لینک کوتاه

به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی صورت گرفت؛

توزیع ۲۲۰ هزار ماسک رایگان بین مردم استان قزوین

به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی ۲۲۰ هزار ماسک رایگان بین مردم استان قزوین توزیع شد.

توزیع ۲۲۰ هزار ماسک رایگان بین مردم استان قزوین

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ طرح شهید سلیمانی به مناسبت سالروز شهادت این شهید بزرگوار با مشارکت 482تیم جهادی در قالب تیم‌های حمایتی در سطح استان اجرا می‌شود که در این رزمایش 600هزار ماسک صنعتی به مدت 10روز در سطح پایگاه‌ها و اقشار بسیج بسته بندی شده و هر بسته شامل سه ماسک و تصویر حاج قاسم است.

سرهنگ علیرضا حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت جانگداز شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: در سالگرد شهادت سردار سلیمانی ناحیه امام حسن(ع) قزوین، 14حوزه و 100پایگاه مقاومت بسیج، در رزمایش بزرگ توزیع ماسک در سطح شهر مشارکت و همکاری داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین بیان کرد: در مرحله اول رزمایش بیش از 50هزار ماسک و در مرحله دوم که حوزه‌ها و پایگاه‌های برادران ماموریت داشتند بیش 100هزار ماسک در سطح شهر قزوین توزیع شد.

وی عنوان کرد: این اقدام در تاریخ 13 دی ماه با مشارکت تمام پایگاه‌های بسیج محلات خواهران و برادران در دو بخش زمانی صبح از ساعت9 تا 12 و بعدازظهر 15 تا 17 انجام شد.

وی در پایان گفت: امیدواریم با این اقدام توانسته باشیم ذره‌ای از زحمات حاج قاسم را ارج نهاده و دل آن سردار بزرگ را شاد کنیم.

توزیع 114 بسته معیشتی در قزوین

همچنین به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان قزوین به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی در سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در راستای تشویق مردم به استفاده از ماسک جهت جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا، ماسک رایگان بین مردم توزیع می‌شود.

با همت خیریه حضرت رقیه(س) وابسته به قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین 70هزار عدد ماسک سه لایه رایگان بین 14هزار خانوار ساکن در تمامی روستاهای بخش‌های الموت شرقی، الموت غربی و بخش طارم سفلی توزیع می‌شود.

این ماسک‌ها توسط خیریه حضرت رقیه(س) و خیریه امید فردا تهیه شده است؛ همچنین قرارگاه پیشرفت و آبادانی با همکاری حوزه مقاومت بسیج شهید حدادی معلم کلایه و خیرین، 114 بسته معیشتی به ارزش 45میلیون تومان تهیه و با قربانی دو راس گوسفند در بین نیازمندان روستاهای الموت شرقی توزیع کرد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان