۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین شاگردان مکتب حاج قاسم راهشان را گم نمی‌کنند/ عامل اقتدار ایران، اصل ولایت فقیه است
کد خبر: ۳۴۷۱۷۶ نویسنده: سردار علی اکبر علیزاده تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ ساعت: ۸:۳۰ ↗ لینک کوتاه

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع):

شاگردان مکتب حاج قاسم راهشان را گم نمی‌کنند/ عامل اقتدار ایران، اصل ولایت فقیه است

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) گفت: رهبر انقلاب می‌فرمایند حاج قاسم یک شخص نیست بلکه یک مکتب است، لذا اگر ما شاگردان خوب این مکتب باشیم یقینا راه را گم نخواهیم کرد.

شاگردان مکتب حاج قاسم راهشان را گم نمی‌کنند/ عامل اقتدار ایران، اصل ولایت فقیه است

سردار علی‌اکبر علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، درمورد حماسه 9دی، اظهار کرد: در جریان حوادث سال88 که بعدها به نام فتنه نامگذاری شد عده‌ای به عنوان همراهان و یاران انقلاب، شمشیر بیرون کشیده بودند تا نظام را از بین ببرند.

وی افزود: در حماسه ۹ دی ماه ملت فهیم ایران این شیطنت و نفاق را تشخیص داده و متوجه شدند که این احزاب و جریانات برانداز بوده و هم پیمان امریکا و اسرائیل هستند.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) بیان کرد: مردم مقتدر و هوشیار ایران، روز 9دی ماه سال88 به نشانه اعتراض به جریانات رخ داده همه به خیابان‌ها آمدند و این روز به نام بصیرت نامگذاری شد؛ چراکه مردم نشان دادند بسیار دشمن شناس هستند و گول ظاهر افراد و اشخاص را نخواهند خورد.

وی عنوان کرد: دشمن چندین سال است که به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی است و چه بسا با تحمیل قطعنامه598 به امام(ره) نیز در واقع آنها به دنبال این بودند که نظام را از درون استحاله کرده و از بین ببرند؛ لذا از آن به عنوان جام کشنده زهر یاد شد.

علیزاده تصریح کرد: همچنین 18تیرماه 78 نیز با جریان حمله به کوی دانشگاه قصد براندازی و کودتا را داشتند که با مواجه مدبرانه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم انقلابی ناکام ماند و دوباره تمام توان خود را به بهانه انتخابات سال88 که از قبل برنامه‌ریزی شده بود، به کار گرفتند تا بتوانند نظام را ساقط کنند، اما با بصیرت مردم نتوانستند به هدفشان برسند.

برخی اقتصاد کشور را به امریکا گره زده و آن را شرطی می‌کنند

وی با اشاره به اولین سالگرد شهید سلیمانی ابراز کرد: رهبر انقلاب می‌فرمایند حاج قاسم یک شخص نیست بلکه یک مکتب است، لذا اگر ما شاگردان خوب این مکتب باشیم یقینا راه را گم نخواهیم کرد، چراکه سردار سلیمانی مرد حق بود و دستورات دین اسلامی که راه رهایی مسلمانان در آن است، را اجرا می‌کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) عنوان کرد: سردار سلیمانی معتقد بود که خودتان را با ولی امر و ولایت فقیه و نایب ولی الامر(عج) تنظیم و سعی کنید این فراز معروف زیارت عاشورا که همان "سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم" را در کارتان عملی کنید؛ چراکه اصلی‌ترین راه نجات انسان‌هاست.

علیزاده تصریح کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند اصلی‌ترین دشمن، آمریکاست اما کسانی پیدا می‌شوند که اعتقاد دارند تمام مشکلات ما در ارتباط با آمریکا حل خواهد شد، لذا این همان جایی است که اقتدار و آگاهی ولی‌فقیه را نادیده می‌گیرند و در واقع کارشان را انجام می‌دهند، چه بسا که هیچ موفقیتی هم در آن حاصل نمی‌شود.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند وحدت باید در داخل حفظ شود و کسانی را که درنظر دارند وحدت و انسجام ملی را خدشه‌دار سازند را باید بشناسیم و بدانیم که قطعا به کشور آسیب وارد می‌کنند؛ همچنین می‌فرمایند به محرومان رسیدگی کنید و هوای آنها را داشته باشد در حالیکه در جامعه کسانی هستند که شعار رسیدگی به محرومان سر می‌دهند اما در واقع دنبال رانت خواران و حرام خواران هستند.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) اذعان داشت: عامل اقتدار ایران اصل ولایت فقیه است؛ اگر ملت ایران که بارها اقتدار و هوشیاری خود را به نمایش گذاشتند، وحدتشان را همچنان حفظ کنند دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و با رهنمودهای رهبر انقلاب موفقیت‌های روز افزونی خواهیم داشت.

مردم باید بصیرت لازم نسبت به حوادث و اتفاقات کسب کنند

علیزاده اظهار کرد: انقلاب ما روی دوش مردمی استوار است که خواهان اسلام هستند لذا اگر خود ملت به هر دلیلی در صحنه نباشد باید احساس خطر کنیم؛ چراکه این انقلاب را مردم حفظ کردند و از این به بعد هم اگر بخواهیم انقلاب حفظ شود باید مردم در صحنه حضور داشته باشند.

وی با اشاره به ضرورت آگاهی و بصیرت مردم بیان کرد: برای حفظ انقلاب باید بصیرت داشته باشیم؛ مقدمه بصیرت هم دشمن شناسی است اگرچه شناخت دشمن آشکار کار سختی نیست اما دشمن پنهان که در قرآن از آنها با عنوان نفاق و منافقین یاد می‌شود بسیار خطرناک است، لذا این امر نیازمند بصیرت است تا مردم در جریان اتفاقات اطرافشان باشند که توسط چه کسی رخ می‌دهد.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) افزود: امام(ره) مشعلدار مکتب و راه ما هستند برخی با اقداماتشان امام را به ظاهر تجلیل اما تحریف می‌کنند و در نظر دارند امام(ره) را کنار بگذارند؛ لذا اگر ما بصیرت و آگاهی داشته باشیم ضربه‌پذیر نیستیم و همیشه در صحنه خواهیم بود.

علیزاده اذعان کرد: برخی ادعای اطاعت از ولایت فقیه و دشمنی با امریکا دارند؛ اما زمانی که رهبر دستوری می‌دهد عمل نکرده یا حتی مخالفت می‌کنند. امام(ره) و مقام معظم رهبری معتقدند اصلی‌ترین دشمن اسلام و قرآن و بشریت امریکاست؛ درحالیکه برخی اقتصاد کشور را به آمریکا گره زده و آن را شرطی می‌کنند.

وی در پایان با بیان اینکه مردم باید آگاهی و بصیرت لازم را نسبت به حوادث و اتفاقات کسب کنند، گفت: حقایق و حوادث واقعی جامعه ایران باید آشکار شود؛ چراکه پرداختن به این جریانات موجب آگاهی و بصیرت بیشتر ملت شده و اجازه نمی‌دهد دشمن ضربه و آسیبی به نظام وارد کند.

انتهای پیام/1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان