۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین حاج قاسم بر دل‌های همه آزادگان جهان امامت کرد/ شهید سلیمانی همیشه وسط معرکه جنگ و مبارزه حضور داشت
کد خبر: ۳۴۷۱۴۳ نویسنده: مدافع حرم قزوینی تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۱۲ ساعت: ۹:۰ ↗ لینک کوتاه

پاسدار مدافع حرم قزوینی:

حاج قاسم بر دل‌های همه آزادگان جهان امامت کرد/ شهید سلیمانی همیشه وسط معرکه جنگ و مبارزه حضور داشت

پاسدار مدافع حرم قزوینی گفت: اخلاق حاج قاسم سلیمانی را می‌توان به عنوان یک موضوع درسی در دانشگاه‌ها تدریس کرد؛ یکی از خصوصیت بارز شهید تبعیت از ولایت بود؛ ضمن اینکه سردار با وجود درجه بالایی که داشت بسیار انسان خاکی و بااخلاصی بود.

حاج قاسم بر دل‌های همه آزادگان جهان امامت کرد/ شهید سلیمانی همیشه وسط معرکه جنگ و مبارزه حضور داشت

یکی از مدافعان حرم قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین درباره خصوصیات بارز شهید سردار سلیمانی اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند سردار چند خصوصیت بارز داشت که از جمله آن شجاعت و تدبیر و اخلاص بود.

اخلاص، خصوصیت بارز سردار سلیمانی

وی افزود: خوشبختانه توفیق زیارت سردار سلیمانی را از نزدیک داشتم و یکی از نکات قابل توجه برای من شخصیت دوست داشتنی ایشان بود؛ به یاد دارم زمانی که سردار را می‌دیدیم به سمت او می‌دویدیم تا سر و صورتشان را ببوسیم، اما شهید با اخلاصی که همیشه در وجودش بود دست و صورت ما را می‌بوسید و مورد لطف خویش قرار می‌داد.

این مدافع حرم قزوینی در ادامه گفت: زمان آزادی یکی از شهرهای سوریه، ما جزو نفرات اولی بودیم که در آن شهر حضور داشتیم؛ اما با تمام خطراتی که در آن شهر وجود داشت در کمال ناباوری شاهد بودیم که سردار سلیمانی به محض آزاد شدن، وارد شهر شدند.

سردار پرورش‌یافته مکتب امام و انقلاب بود

علی‌اصغر تصریح کرد: انقلابی‌گری سردار بر هیچ‌ ازکس پوشیده نیست؛ ایشان بزرگ شده مکتب امام و انقلاب هستند؛ به طوریکه سردار در مصاحبه‌ای می‌گوید من اهل هیچ‌گونه باندبازی و سیاسی‌گری نیستم اما اسلام در جمهوری اسلامی خط قرمز ماست و از این امر کوتاه نخواهیم آمد؛ همین‌ها باعث می‌شود ما نیز به این سردار تاسی داشته و در راه انقلاب، امام و اسلام حتی از جان خود بگذریم.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی نفر اول حاضر در خط مقدم‌ها بود؛ ادامه داد: این ویژگی سردار به نیروها دلگرمی می‌داد و جمله‌ای داشت که می‌گفت فرمانده‌ای بر دل‌ها حکومت می‌کند که بگوید بیا نه اینکه بگوید برو؛ زیرا کسی که می‌گوید بیا خود در وسط معرکه قرار دارد و حاج قاسم بر دل‌های همه آزادمردان جهان امامت می‌کرد.

این پاسدار مدافع حرم تاکید کرد: همانطور که گفته می‌شود حاج قاسم یک مکتب بود؛ اگر بتوانیم فقط به وصیت‌نامه ارزشمند شهید عمل کنیم راه سردار را رفته‌ایم.

گرفتن انتقام خون سردار با خروج امریکا از منطقه 

وی عنوان کرد: انتقام خون سردار حتما گرفته خواهد شد؛ اما کی و چگونه باید صبر کرد؛ این یک وعده الهی است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند با اخراج امریکایی‌ها و همه مستکبران از منطقه محقق می‌شود.

وی گفت: هر آن چیزی که ما، همه ملت‌های منطقه و آزاد‌مردان به دست آورده‌ایم از حاج قاسم سلیمانی داریم؛ زیرا همه عمر و سرمایه خود را وقف اسلام و نجات مردم کرد و سرآمد این موضوع بود.

علی‌اصغر افزود: عنوان‌ مدافع حرمی که من و دیگران یدک می‌کشیم همه را مدیون این سردار شهید هستیم؛ می‌توان گفت یکی از دلایلی که باعث شد از خانه و خانواده دل کنده و به این ماموریت‌ها برویم الگوبرداری از سردار بود؛ چون ایشان همه عمر خود را در این راه گذاشتند.

عشق مردم به حاج قاسم سلیمانی

وی بیان کرد: جوان‌های کشور ما همه عاشق سردار بودند؛ تشییع میلیونی پیکر سردار سلیمانی و شور و هیجانی که در سطح جامعه می‌بینیم نشان دهنده الگوپذیری مردم از شخصیت و منش سردار است؛ امیدوارم که جوانان بتوانند راه سردار را ادامه بدهند.

 که درمدافع حرم قزوینی ادامه داد: اخلاق حاج قاسم سلیمانی را می‌توان به عنوان یک موضوع درسی در دانشگاه‌ها تدریس کرد؛ یکی دیگر از خصوصیت بارز شهید تبعیت از ولایت فقیه و ولایت بود؛ ضمن اینکه سردار با وجود درجه بالایی که داشت بسیار انسان خاکی و بااخلاصی بود.

وی در پایان گفت: اگر ما نیز راهی که شهدا رفتند طی کنیم قطعا سعادت‌مند خواهیم شد. شهدای ما همه مطیع رهبری و ولایت بودند و همین باعث پیروزی آنها شد؛ پیروز واقعی شهدا هستند و امیدوارم که خدا به آبروی سردار به ما هم عنایتی کرده و عاقبت همه ما را ختم بخیر کند.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان