۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین هرگز تصور نمی‌کردم روزی انگشتر حاج قاسم به‌من هدیه شود/ چهره شهید فخری‌زاده را نقاشی خواهم کرد
کد خبر: ۳۴۷۱۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ ساعت: ۱۴:۵۳ ↗ لینک کوتاه

هنرمند قزوینی:

هرگز تصور نمی‌کردم روزی انگشتر حاج قاسم به‌من هدیه شود/ چهره شهید فخری‌زاده را نقاشی خواهم کرد

هنرمند قزوینی گفت: هرگز تصور نمی‌کردم روزی انگشتر حاج قاسم به‌من هدیه شود، قطعاً تا ابد هدیه‌ای باارزش‌تر از انگشتر سردار دل‌ها نصیبم نخواهد شد.

هرگز تصور نمی‌کردم روزی انگشتر حاج قاسم به‌من هدیه شود/ چهره شهید فخری‌زاده را نقاشی خواهم کرد

مهران رحمانی هنرمند جوان تاکستانی که در برنامه عصر جدید چهره "شهید قاسم سلیمانی" را به تصویر کشیده است، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح قزوین؛ اظهار کرد: قبل از حاضر شدن در استیج عصر جدید این تصمیم را داشتم که تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی را در یک برنامه تلویزیونی طراحی کنم تا بتوانم از طریق هنر خود این چهره شاخص را به همه معرفی کنم.

وی درباره شخصیت شهید سلیمانی، افزود: حاج قاسم یک قهرمان بزرگ در تمام دنیا است و هر چقدر که از این قهرمان یاد کنیم و در راستای این شهید بزرگوار قدم برداریم قطعا کار بسیار کوچکی در مقابل ازخودگذشتگی او خواهد بود.

هدیه ارزشمند خانواده شهید سردار سلیمانی به هنرمند خلاق «عصر جدید» -  خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

هنرمند قزوینی با بیان اینکه هرگز تصور نمی‌کردم که روزی انگشتر حاج قاسم را در منزل خود داشته باشم، تاکید کرد: حس و حال اینکه انگشتر حاج قاسم به عنوان هدیه به من داده شد بسیار وصف ناپذیر است و قطعاً تا ابد هدیه‌ای باارزش‌تر از انگشتر سردار دل‌ها نصیبم نخواهد شد.

رحمانی تاکید کرد: حاج قاسم قهرمان زندگی من است و انجام هرکاری توسط هنرم برای این شهید بزرگوار یک افتخار محسوب می‌شود؛ همچنین برای سالگرد شهادت او از کارهای جدید رونمایی خواهم کرد و خوشحال هستم که توانسته‌ام با هنرم در راه شهدا قدم بردارم.

وی اضافه کرد: برای سالگرد شهید سلیمانی نماهنگ‌هایی در صدا و سیما، شبکه‌های مجازی و طراحی چهره شهید سلیمانی در برف، رونمایی خواهد شد و همچنین با توکل بر خدا قصد دارم که تصویر شهید محسن فرخی زاده را به نمایش دربیاورم.

اهدای انگشتر سردار سلیمانی به هنرمند جوان عصر جدید- اخبار خواندنی - اخبار  رسانه ها تسنیم - Tasnim

این جوان قزوینی بیان کرد: برای طراحی چهره حاج قاسم در برف که به تهران رفته بودم یک هفته پس از آن دچار کسالت و سرماخوردگی شدم اما هرگز از رفتن خود برای این کار پشیمان نشدم چراکه شهدا ارزش‌های ملی ما هستند و هرکسی باید برای بیشتر شناخته شدن این شخصیت‌های موثر در تمام دنیا، قدم بردارد.

رحمانی تاکید کرد: شهدا شخصیت‌های بزرگی هستند که باید در همه حال از ارزش‌های آنان دفاع کنیم و هر فردی در جایگاه خودش با هنری که دارد فعالیت‌هایی در این راستا انجام دهد.

وی درباره نحوه انتقام از عاملان شهادت سردار سلیمانی گفت: باید با پیروی از سخنان مقام معظم رهبری انتقام سختی از عاملان شهادت شهید سلیمانی بگیریم تا همه دنیا بدانند که این عمل ظالمانه بی‌جواب نخواهد ماند.

انتهای پیام/1700 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان