۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین راه‌‌‌اندازی سامانه نسخه‌الکترونیک در ۸ مرکز درمانی/ ۱۶تخت به بیمارستان تامین‌اجتماعی افزوده می‌شود
کد خبر: ۳۴۷۱۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ ساعت: ۱۶:۳۰ ↗ لینک کوتاه

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین اعلام کرد

راه‌‌‌اندازی سامانه نسخه‌الکترونیک در ۸ مرکز درمانی/ ۱۶تخت به بیمارستان تامین‌اجتماعی افزوده می‌شود

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین با بیان اینکه ۶۵ درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند؛ گفت: سامانه نسخه الکترونیک در هشت مرکز درمانی تامین اجتماعی استان راه‎اندازی شده است.

راه‌‌‌اندازی سامانه نسخه‌الکترونیک در ۸ مرکز درمانی/ ۱۶تخت به بیمارستان تامین‌اجتماعی افزوده می‌شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ محمدصادق بابایی امروز(پنج‌شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین که در ساختمان مدیریت درمان تامین اجتماعی قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: در حوزه درمان مستقیم ۳۵۶تخت در دو بیمارستان و هشت مرکز درمانی در حال ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی است؛ همچنین در بخش درمان غیرمستقیم با ۶۹۷ مرکز طرف قرارداد هستیم.

وی افزود: در ارزیابی‌های سال۹۸ سازمان تامین اجتماعی، مدیریت درمان تامین اجتماعی قزوین بین استان‌های تیپ یک قرار گرفت و رتبه نخست را کسب کرد؛ در این ارزیابی معیارها و شاخص‌های درمان مستقیم و غیر‌مستقیم ارزیابی شدند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین تصریح کرد: در حوزه درمان، "نسخه الکترونیک" یکی از برنامه‌های جدی سازمان تامین اجتماعی است که در آن سوابق بیمه مشهود است.

وی با بیان اینکه ۶۵ درصد جمعیت استان قزوین تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند؛ عنوان کرد: سامانه نسخه الکترونیک در هشت مرکز درمانی تامین اجتماعی استان راه‎اندازی شده است.

بابایی با اشاره به اقدامات درمانی انجام شده در سطح استان بیان کرد: دو دستگاه چیلر برای هوارسانی و دو دستگاه پرتابل رادیولوژی نیز برای بیمارستان‌های رازی و تامین اجتماعی تاکستان خریداری شده است.

وی در ادامه گفت: ۸۰ درصد تعمیرات اساسی بیمارستان‌ها انجام شده که اقدام ارزشمندی است؛ در همین راستا هتلینگ بیمارستان رازی و تاکستان تا پایان سال انجام شده و ارتقا خواهد یافت.

این مقام مسئول تصریح کرد: در خصوص تجهیزات رادیولوژی بیمارستان رازی باید بگوییم که این بیمارستان به دستگاه ام آر آی به‌روز مجهز شده است که می‌تواند بیماران با وزن بیش از ۱۰۰کیلو را نیز پذیرش کند؛ همچنین دستگاه سی‌تی اسکن بیمارستان تاکستان نیز تا پایان سال ارتقا پیدا خواهد کرد.

بابایی عنوان کرد: طبق تعامل دانشگاه علوم پزشکی، سازمان تامین اجتماعی در قبال بدهی برای راه‌اندازی و تجهیز بیمارستان رحیمیان کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به خرید شش دستگاه ونتیلاتور برای بیمارستان رازی و تاکستان ابراز کرد: سال جاری تهیه یک دستگاه اکسیژن‌ساز برای بیمارستان رازی انجام می‌شود؛ همچنین ۱۶تخت برای بیماران مغز و اعصاب در بیمارستان رازی راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان