۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین سردار سلیمانی می‌دانست که عاقبت‌بخیری زیر پرچم ولایت رقم می‌خورد/در فتنه سال ۸۸ مردم به داد انقلاب رسیدند
کد خبر: ۳۴۷۱۲۰ نویسنده: حجت الاسلام سیدمرتضی حسینی تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ ساعت: ۸:۳۰ ↗ لینک کوتاه

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد قزوین:

سردار سلیمانی می‌دانست که عاقبت‌بخیری زیر پرچم ولایت رقم می‌خورد/در فتنه سال ۸۸ مردم به داد انقلاب رسیدند

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد قزوین گفت: سال ۸۸ دشمن در نظر داشت امامت و رهبری ما را هدف قرار دهد اما خوشبختانه با عمل به هنگام مردم در حماسه ۹ دی ماه، ملت ایران بیعت خود را نسبت به رهبر به نمایش گذاشته و نشان دادند تابع دشمن و جریانات پشتیبان آن نیستند.

سردار سلیمانی می‌دانست که عاقبت‌بخیری زیر پرچم ولایت رقم می‌خورد/در فتنه سال ۸۸ مردم به داد انقلاب رسیدند

حجت الاسلام سیدمرتضی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، با اشاره به تاریخچه زندگی حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: حضرت فاطمه(س) زمانی که بحث تکلیف و دفاع از ولایت پیش آمد در حالی که کسی برای دفاع در صحنه نبود، وارد مسجد شد و خطبه فدکیه را قرائت و از توحید، نبوت، امامت و فلسفه احکام خطبه یاد کرد.

وی با اشاره به نکات مهم خطبه فدکیه افزود: عدالت اساس دین است اگر می‌خواهید دین در جامعه تحقق یابد باید عدالت را اجرا کنید چراکه نگرانی مردم از بی‌عدالتی است؛ به طوریکه حضرت فاطمه(س) می‌فرماید اگر می‌خواهید مردم به هم نزدیک شوند و علیه هم یا مسئولین نباشند باید به بخش عدالت بپردازید؛ اما امروز یکی از نقاط ضعف ما در بخش عدالت است.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد قزوین بیان کرد: متاسفانه بی‌عدالتی‌های بسیار جامعه را فراگرفته؛ چراکه برخی بدون ضامن سه هزار میلیارد تومان وام می‌گیرند اما برخی برای دریافت 10 میلیون تومان وام باید چندین ضامن و چک ببرند که آخر هم به دلیل پیچیدگی‌های زیاد نمی‌تواند موفق به دریافت تسهیلات شود.

وی با اشاره به خطبه حضرت زهرا(س) و تاکید بر ولایت عنوان کرد: اگر از ولایت تبعیت شود قطعا خیلی از مشکلاتی که ما به عنوان شیعه با آن روبرو هستیم حل خواهد شد و بر اساس فرمایشات امام صادق(ع)، اگر به ما تمسک جویید، در این صورت تفرقه از بین می‌رود.

ضعف جامعه امروز در بخش عدالت است

حسینی ابراز کرد: اگر می‌خواهید در جامعه تفرقه و مشکل ایجاد نشود باید از امام مسلمین تبعیت کنید و در آن صورت جامعه دچار تفرقه نمی‌شود و این یکی از نکات اساسی حکومت‌داری است.

وی ادامه داد: سال 88 دشمن در نظر داشت امامت و رهبری ما را هدف قرار دهد اما خوشبختانه با عمل به هنگام مردم در حماسه 9 دی ماه، ملت ایران بیعت خود را نسبت به رهبر به نمایش گذاشته و نشان دادند تابع دشمن و جریانات پشتیبان آن نیستند.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: سردار سلیمانی از نزدیک زندگی رهبر را بر اساس اخلاص و صداقت حس کرده بود لذا معتقد بود اگر می‌خواهید عاقبت بخیر شوید باید زیر پرچم رهبر قرار گیرید؛ چراکه ما می‌بینیم کسانی که با رهبری مخالفت کردند علی‌رغم سوابق انقلابی و زحماتی که برای نظام کشیدند اما زمانی که از این شخصیت جدا شدند عاقبت بخیر نشدند.

وی ابراز کرد: در دیداری که با سیدحسن نصرالله در سوریه داشتیم، ابراز کرد مقام معظم رهبری خصوصیاتی دارد که برای ملت ایران قابل درک نیست، او نسبت به آینده آگاهی دارد به طوریکه قبل از پیروزی ما در جنگ 33 روزه؛ ایشان گفتند نگران نباشید که شما پیروز هستید و یا در جنگ سوریه که ما به این نتیجه رسیده بودیم که بشار اسد فرار و سوریه سقوط می‌کند، به ما گفت اشتباه فکر می‌کنید و باورمان شد که آگاهی‌های عجیبی دارد و بی‌دلیل چیزی را بیان نمی‌کند.

حماسه 9دی توطئه دشمنان را خنثی کرد

حسینی تصریح کرد: ملت ما در 9دی متوجه شدند دشمن رهبری را هدف قرار داده است. امروز هم می‌بینیم دشمن دولت، مجلس و رئیس جمهور و رئیس مجلس را رها کرده چون می‌داند تنها کسی که می‌تواند استکبار را در منطقه به زانو درآورد مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به ساده زیستی مقام معظم رهبری اظهار کرد: اگر رهبر اشرافی زندگی می‌کرد یقینا نمی‌توانست مقابل استکبار بایستد؛ رهبر انقلاب فردی اهل مطالعه است لذا در نظامی‌گری، ادبیات و فرهنگ تخصص دارد؛ دشمن در واقع در سال 88 از طریق دوستداران انقلاب و امام(ره) اقدام کرد چون متوجه شده بود که باید از طریق دوستان امام(ره) اقدام کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد قزوین ادامه داد: سال 88 مقام معظم رهبری در جریان حمایت از تمام گروه‌های درون انقلاب برآمد و گفت مگر نمی‌گویید در انتخابات تقلب شده لذا ما آماده هستیم آن صندوق‌های مد نظر شما را باز کنیم اما آنها بنا داشتند انتخابات را باطل کنند چون می‌دانستند در این صورت نظام نمی‌تواند روی پای خود بایستد.

وی با بیان اینکه سال 88 مردم به داد انقلاب رسیدند، ابراز کرد: مردم آگاه و بابصیرت ایران هوشیار شده و توطئه آن جریان‌ها را خنثی کردند. متاسفانه برخی نمی‌خواهند انقلاب وجود داشته باشد همان‌هایی که از یاران و همراهان پیامبر(ص) بودند و امیرالمومنین(ع) را خانه‌نشین کردند همان‌هایی هستند که در زمان انقلاب کنار امام(ره) بودند امروز بر علیه انقلاب هستند چون روی خود یا فرزندانشان سرمایه‌گذاری شده است.

ولایت فقیه، محور وحدت کشور است

حسینی تصریح کرد: شخصیت‌های بسیاری مانند سیدحسن خمینی در جامعه هستند که نسبت به مواضع دشمن علیه امام(ره) سکوت می‌کنند اگر مشکلی با مقام معظم رهبری وجود دارد چرا نسبت به امام(ره) موضع گیری نمی‌کنند؛ برخی آقازاده‌هایی که حب دنیا وجودشان را فراگرفته و ضدانقلاب شدند می‌گویند پدرم برای نظام کار کرده است.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری مدیر، مدبر و آگاه است؛ همه تلاش می‌کنند نظام و رهبری را نشانه قرار دهند؛ توطئه‌هایی که دشمنان انقلاب و نظام در طول این سال‌ها با ما داشتند هر مملکتی بود تاکنون متلاشی شده بود، اخیرا نیز اسرائیل دست به ترور افراد موثر جامعه مانند دانشمند شهید فخری زاده زده است.

این کارشناس سیاسی در پایان با بیان اینکه ولایت فقیه، محور وحدت کشور است؛ گفت: اگر زندگی و آخرتمان را می‌خواهیم باید تلاش کنیم محور وحدت حفظ شود، چه بسا که اگر اتحاد و انسجام ملی شکسته شود یقین بدانیم که امنیتی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان