۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین شهید سلیمانی در ایجاد امنیت در جهان مقتدرانه عمل کرد
کد خبر: ۳۴۷۱۱۷ نویسنده: اسحاق‌علی رحیمی تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ ساعت: ۱۵:۴۵ ↗ لینک کوتاه

پدر شهید تیپ فاطمیون در قزوین:

شهید سلیمانی در ایجاد امنیت در جهان مقتدرانه عمل کرد

پدر شهید تیپ فاطمیون در قزوین گفت: سردار سلیمانی هدف شخصی نداشت و عملکرد ایشان در راستای اسلام و قرآن بود؛ این شهید تعهد بالایی نسبت به اسلام داشت و نقش وی در ایجاد امنیت در جهان بسیار اثرگذار بود.

شهید سلیمانی در ایجاد امنیت در جهان مقتدرانه عمل کرد

اسحاق‌علی رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح قزوین با اشاره به دستاوردهای عملکرد شهید حاج قاسم سلیمانی در جهان اظهار کرد: این شهید یک شخصیت دینی، یک چهره برجسته در سطح دنیا و منطقه بود که تنها به ایران خدمت نکرد بلکه به تمام جامعه اسلام و دین مقدس خدمت کرد.

وی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی یک شهید جهانی است، افزود: سردار سلیمانی هدف شخصی نداشت و عملکرد ایشان در راستای اسلام و قرآن بود؛ این شهید تعهد بالایی نسبت به اسلام داشت و نقش وی در ایجاد امنیت در جهان بسیار اثرگذار بود.

پدر شهید روح‌الله رحیمی با اشاره به مهم‌ترین راه‌های الگوگیری از شهید سلیمانی ادامه داد: باید راه این شهدا و شهدای دیگر را ادامه داد و نباید آرمان‌های آنها را فراموش کرد، مسئولان ما باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرد تا آنچه مدنظر سردار سلیمانی بود محقق شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا دشمن به ترور نخبگان ما اقدام می‌کند، گفت: دشمنان با این هدف تلاش دارند راه قرآن و اسلام را نابود کرده و دین مقدس اسلام را از بین ببرند؛ امروز ایران اسلامی به عنوان ام القرای جهان اسلام شناخته شده و نگاه مستضعفان جهان به ایران اسلامی است، این اقتدار عامل هراس دشمنان شده و دست به ترور شخصیت‌های ما می‌زنند.

رحیمی در پایان با اشاره به صحبت‌های رهبری مبنی بر انتقام سخت از عاملان ترور شهید سلیمانی یادآور شد: باتوجه به اینکه مقام معظم رهبری بیاناتی را در این خصوص عنوان کردند، مسئولان باید وظیفه دینی و اسلامی خود را در این خصوص به خوبی پیگیری کنند و سیلی محکمی به دشمنان جریان مقاومت بزنند.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان