۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین زدن پایگاه عین‌الاسد تنها یک سیلی به قاتلان سردار بود/ خروج امریکا از منطقه باید تبدیل به‌شعار ملت‌های مسلمان شود
کد خبر: ۳۴۷۱۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ ساعت: ۱۵:۱۶ ↗ لینک کوتاه

مشاور عالی فرمانده کل سپاه:

زدن پایگاه عین‌الاسد تنها یک سیلی به قاتلان سردار بود/ خروج امریکا از منطقه باید تبدیل به‌شعار ملت‌های مسلمان شود

مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: زدن پایگاه عین الاسد تنها یک سیلی به امریکا بود و به گفته مقام معظم رهبری انتقام اصلی حاج قاسم این است که امریکا از منطقه خارج شود که باید به شعار همه مومنین در سطح کشورهای منطقه تبدیل شود.

زدن پایگاه عین‌الاسد تنها یک سیلی به قاتلان سردار بود/ خروج امریکا از منطقه باید تبدیل به‌شعار ملت‌های مسلمان شود

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ سردار حسین دقیقی امروز(چهارشنبه) در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد تاکستان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و شهادت شهید فخری زاده با بیان اینکه ملتی که از رزمندگان راه استقلال و آزادیش قدردانی نکند لیاقت استقلال و آزادی را ندارد؛ اظهار کرد: طی این یک دهه طبق اتفاقات و تحولاتی که در سطح منطقه رخ داده است، امریکایی‌ها گفتند که جنگ اعراب و اسرائیل تمام شد و جنگ شیعه و سنی شروع شده است.

وی افزود: نقشه‌ای که امریکایی‌ها کشیده بودند نقشه‌ای بسیار خطرناک برای کشورهای اسلامی و جریان مقاومت بود، چراکه معامله بزرگ قرن با هدف سیطره بر فلسطین و کنار رفتن نقاب ادعای دفاع از کشورهای عربی و علنی شدن ارتباط با اسرائیل رقم خورد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه ابراز کرد: در این میان ایران باید به انفعال کشیده می‌شد؛ نخست وزیر ژاپن که به ایران آمده پیغامی از ترامپ آورده بود که هرچند مقام معظم رهبری فرمودند؛ من پیام ایشان را دریافت نمی‌کنم. در این پیغام ترامپ گفته بود که ما دیگر استراتژی براندازی جمهوری اسلامی را کنار گذاشتیم که درواقع دروغ است.

این مقام مسئول عنوان کرد: به اعتراف خود امریکا و اروپا بعد از ۴۰سال استراتژی براندازی جمهوری اسلامی جواب نداده است، ده‌ها سناریو برای براندازی جمهوری اسلامی به کار گرفتند از جمله جنگ تحمیلی که موفق نشدند و اکنون برای اینکه این معامله قرن صورت گیرد یک نقشه جامعی را طراحی کردند.

دقیقی تصریح کرد: اگر امریکایی‌ها در سازمان ملل و شورای امنیت درباره برجام پیشنهاداتی می‌دهند در حالی که می‌دانند رای هم نمی‌آورد براساس یک استراتژی برای داغ نگهداشتن مقوله ایران در شورای امنیت و تهاجم دائمی علیه ایران است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه تصریح کرد: در نقشه انفعال ایران استراتژی این بود که شهید سلیمانی را شهید کنند و ایران نتواند کوچک‌ترین عکس‌العملی نشان دهد به طوری که تهدید کردند اگر ایران حرکتی کند، ۵۲نقطه را هدف قرار می‌دهند که شاید یکی از مهمترین تصمیمات دوران ولایت مقام معظم رهبری همین بود که دستور هدف قرار دادن پایگاه عین‌الاسد را دادند چراکه در غیر این صورت استقلال ایران از بین می‌رفت.

وی بیان کرد: اگر این تصمیم شجاعانه مقام معظم رهبری برای زدن پایگاه امریکایی نبود اکنون ما دیگر استقلال و امنیت نداشتیم و باید عقب‌نشینی می‌کردیم چراکه دشمن نقشه حساب شده‌ای داشت تا ترامپ به یک قهرمان افسانه‌ای برای تاریخ امریکا تبدیل شود که چگونه توانسته است ایران را مهار کند و در کنج قرار دهد.

دقیقی تاکید کرد: اما دشمن غافل بود از اینکه در ایران یک مرجع و رهبری دینی، معنوی و شجاع در جایگاهی قرار گرفته است که دستور موشک‌باران پایگاه امریکایی را صادر می‌کند اقدامی که ۷۰ سال است کسی جرات نکرده که چنین کاری را انجام دهد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه افزود: زدن پایگاه عین الاسد تنها یک سیلی به امریکا بود و به گفته مقام معظم رهبری انتقام اصلی حاج قاسم این است که امریکا از منطقه خارج شود که باید به شعار همه مومنین در سطح کشورهای منطقه تبدیل شود، اما متاسفانه می‌بینیم بعضی از علمای تشیع در کشورهای اسلامی می‌گویند که اگر حضور برخی کشورها در عراق برای برقراری امنیت لازم باشد، ایرادی ندارد.

این مقام مسئول بیان کرد: تشخیص بسیاری از نخبگان ما در اینکه مقاومت تنها گزینه ملت‌های اسلامی است، دچار مشکل هستند، اما ما امروز بر یک قله‌ای ایستادیم که ۴۰۰سال فراموش شده بودیم و ما امروز در کنار دریای مدیترانه در اقتدار کامل هستیم.

وی افزود: خوشبختانه ملت‌های مسلمان هوشیار و بیدار شدند و دشمنان اسلام را مجبور کردند که نقاب دفاع را از چهره بردارند به طوری که عربستان که خادم‌العربین بود و خود را به عنوان شیخ کشورهای اسلامی مطرح می‌کرد، مجبور شده است خودش ژاندارمی منطقه را برعهده بگیرد و بر سر مردم مظلوم یمن بمب بریزد و دیگر جایگاه معنوی و شیوخیت عربستان تمام شده است.

دقیقی در پایان گفت: گزینه ما مقاومت است که هزینه و سختی دارد، اما کشورهایی که تسلیم شدند و کوتاه آمدند نیز ضربات بیشتری خوردند؛ لذا باید استکبار جهانی و ایادی آن را در منطقه افشا کنیم و ملت‌های مسلمان باید روی پای خودشان بایستند.
انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان