۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین سردار سلیمانی در برقراری امنیت و مبارزه با تروریست نظیر نداشت/ قطع نفوذ امریکا از منطقه می‌تواند بخشی از انتقام سخت باشد
کد خبر: ۳۴۷۱۰۸ نویسنده: احمد خورگامی تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ ساعت: ۱۲:۲۳ ↗ لینک کوتاه

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی قزوین:

سردار سلیمانی در برقراری امنیت و مبارزه با تروریست نظیر نداشت/ قطع نفوذ امریکا از منطقه می‌تواند بخشی از انتقام سخت باشد

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی قزوین با اشاره به دستاوردهای سردار سلیمانی در حوزه امنیت گفت: سردار سلیمانی در حوزه برقراری امنیت و مبارزه با تروریست نه تنها در منطقه بلکه در دنیا نظیر نداشت.

سردار سلیمانی در برقراری امنیت و مبارزه با تروریست نظیر نداشت/ قطع نفوذ امریکا از منطقه می‌تواند بخشی از انتقام سخت باشد

احمد خورگامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین با اشاره به ویژگی‌های شاخص سردار سلیمانی اظهار کرد: مهم‌ترین ویژگی سردار سلیمانی بحث ولایت پذیری بوده و در این زمینه که یکی از ضرورت‌های عصر جدید است هیچ‌گونه شک و شبهه‌ای نداشت.

وی افزود: سردار سلیمانی نسبت به فرمایشات مقام معظم رهبری به معنای واقعی تبعیت محض داشت که نشان از فهم بالای حاج قاسم نسبت به مقام ولایت بود.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی قزوین با اشاره به دستاوردهای سردار سلیمانی در حوزه امنیت تصریح کرد: سردار سلیمانی در حوزه برقراری امنیت و مبارزه با تروریست نه تنها در منطقه بلکه در دنیا هم نظیر نداشت.

وی عنوان کرد: حضور سردار سلیمانی در تمام کشورها به گونه‌ای بود که نام حاج قاسم لرزه به تن دشمنان، داعش و همه گروه‌های تکفیری و تروریستی و حتی امریکا و پشتیبان آنها می‌انداخت و این یک ویژگی ممتاز برای این شهید بزرگوار بود.

اعتماد به امریکا یک امر بی‌اساس و اشتباه است

خورگامی بیان کرد: مهم‌ترین درسی که می‌توان از سبک زندگی سردار حاج قاسم سلیمانی آموخت بحث ایثار و از خودگذشتگی بود؛ چراکه این شهید عالیقدر از تمام زندگی خود در راه اعتقاداتش گذشت و منافع جهان اسلام و مسلمانان را به منافع شخصی خود ترجیح می‌داد.

وی یادآور شد: یکی دیگر از مواردی که با الگو قراردادن منش سردار سلیمانی باید سرمشق زندگی خود قرار دهیم، اطاعت از فرامین رهبری و ولایت فقیه است که باید به عنوان یک اصل در زندگی ما قرار گیرد.

این مقام مسئول با تاکید بر تقویت گفتمان مقاومت گفت: با توجه به سبک زندگی سردار سلیمانی باید به این نکته توجه اساسی داشته باشیم که اعتماد به امریکا یک امر بی‌اساس و اشتباه است؛ زیرا آنها فقط به دنبال تامین منافع خود هستند.

تجمل‌گرایی باعث ایجاد فاصله بین مردم و مسئولین شده است

وی بیان کرد: مسئولین باید از تجمل‌گرایی اجتناب کنند و نسبت به مسائل و مشکلات مردم دغدغه‌مند بوده و برای رفع آن تلاش کنند؛ چراکه متاسفانه اشرافی‌گری و تجمل‌گرایی و توجه به مسائل دنیوی، زندگی برخی مسئولین را دربرگرفته و همین مسئله باعث ایجاد فاصله بین مردم و مسئولین شده است.

خورگامی یادآور شد: در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری فرمودند که باید اشتباهات ۴۰ سال نخست انقلاب در ۴۰ ساله دوم برطرف شود که بخشی از این ایرادات و اشکالات متوجه مسئولینی است که با تجمل‌گرایی و فاصله از اقشار ضعیف جامعه از اهداف و آرمان‌های انقلاب دور شدند که باید از آن اجتناب کرده و در مسیر انقلاب حرکت کنند.

وی تصریح کرد: سردار قاسم سلیمانی از همه چیز دست شست و دنیا و مسائل دنیوی برای او هیچ اهمیتی نداشت؛ زیرا آرمان او خدمت به ملت ایران و همه ملت‌های مظلوم منطقه بود به طوری که شهادت او همه را داغدار کرد.

شهادت حاج قاسم همه ملت‌های آزاده را داغدار کرد

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی قزوین عنوان کرد: فقط مردم ایران نبودند که در فراق سردار قاسم سلیمانی عزادار شدند بلکه شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مردم یمن، فلسطین، عراق، سوریه، لبنان و همه ملت‌های آزاده و کسانیکه روحیه آزادیخواهی دارند را داغدار و متاثر کرد.

وی بیان کرد: هر انتقامی که بابت شهادت سردار سلیمانی از عاملین این جنایت گرفته شود باز هم در مقابل از دست دادن شخصیت بزرگواری چون حاج قاسم نمی‌تواند برابر باشد و فقط می‌تواند ذره‌ای از آلام مردم و علاقه‌مندان را التیام ببخشد.

خورگامی تصریح کرد: به عقیده من انتقام سخت می‌تواند در جنبه‌های مختلفی نِمود داشته باشد به طور مثال قصاص عاملین و دست‌اندرکاران اصلی این ترور، قطع نفوذ امریکا و عاملین آن در منطقه و تحریم کالاهای کشورهایی که عامل ترور شهید سلیمانی بودند می‌تواند بخشی از این انتقام سخت باشد.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان