۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین سردار سلیمانی مرد میدان‌های نبرد بود/ ورزشکاران باید جوانمردی را از سردار دل‌ها یاد بگیرند
کد خبر: ۳۴۷۰۸۳ نویسنده: احسان لشگری تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۹ ساعت: ۱۱:۵۴ ↗ لینک کوتاه

قهرمان کشتی جهان:

سردار سلیمانی مرد میدان‌های نبرد بود/ ورزشکاران باید جوانمردی را از سردار دل‌ها یاد بگیرند

قهرمان کشتی جهان گفت: قدرت نفوذ و جذب شهید سلیمانی بسیار مثال زدنی بود و در عرصه جهاد هیچ مرزی را نمی‌شناخت.

سردار سلیمانی مرد میدان‌های نبرد بود/ ورزشکاران باید جوانمردی را از سردار دل‌ها یاد بگیرند

احسان لشگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ درباره شخصیت سردار سلیمانی اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی شخصیتی بود که براساس آرمان‌ها و اعتقاداتی که داشت همواره به عنوان نفر اول در خط مقدم دفاع از کشور و ملت ایران اسلامی جانفشانی می‌کرد و در سخت‌ترین شرایط و جبهه‌ها حضور می‌یافت.

وی افزود: حاج قاسم علاوه‌بر اینکه فرمانده بود، مانند یک سرباز به عنوان اولین نفر در خط مقدم حضور می‌یافت که این نوع منش و روش او بسیار متفاوت از فرماندهان دیگر بود.

این قهرمان کشتی جهان تصریح کرد: برای همه اقشار مردم ثابت شده است که این شهید بزرگوار همواره به عنوان نفر اول نه تنها در میدان جنگ بلکه در تمامی عرصه‌های دستگیری و کمک به افراد مستضعف حضور داشت.

مسئولین باید سبک زندگی شهید سلیمانی را الگو قرار دهند

این ورزشکار قزوینی با بیان اینکه شخصیت حاج قاسم بسیار قابل احترام و باارزش برای همه اقشار است، ابراز کرد: قدرت نفوذ و جذب شهید سلیمانی بسیار مثال زدنی بود و در عرصه جهاد هیچ مرزی را نمی‌شناخت؛ در بسیاری از بحران‌های داخل کشور هم از جمله سیل اخیر ما شاهد حضور میدانی سردار در مناطق آسیب‌دیده بودیم.

وی درباره حضور سردار سلیمانی در میدان‌های نبرد، بیان کرد: ما همیشه به این موضوع افتخار می‌کردیم و می‌بالیدیم که سردار سلیمانی به عنوان نفر اول در خط مقدم برای تامین آسایش و امنیت کشورش می‌جنگند و برای تمام ایرانیان اقتدارآفرین بود.

لشگری تصریح کرد: زحماتی که سردار سلیمانی برای کشور کشید، می‌تواند الگویی برای بسیاری از کسانی که در راس مملکت هستند، باشد تا بدانند چقدر این بزرگ مرد برای جاودانگی و امنیت کشور تلاش کرد.

قهرمان کشتی جهان در پایان با بیان اینکه جوانمردی و بزرگ‌منشی سردار سلیمانی باید الگوی همه ورزشکاران قرار گیرد، گفت: مسئولین باید از افکار و عقاید شهید سلیمانی الگوبرداری کرده و در کارهایشان عملیاتی کنند.

انتهای پیام/1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان