۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین سردار سلیمانی قوت قلب همه مسلمانان بود/ شهادت حاج قاسم بیشتر از شهادت فرزندم متاثرم کرد
کد خبر: ۳۴۷۰۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۸ ساعت: ۹:۱۳ ↗ لینک کوتاه

مادر شهید سیاهکالی مرادی:

سردار سلیمانی قوت قلب همه مسلمانان بود/ شهادت حاج قاسم بیشتر از شهادت فرزندم متاثرم کرد

مادر شهید سیاهکالی مرادی گفت: خبر شهادت سردار سلیمانی چنان ضربه‌ای به من وارد کرد که حتی با شنیدن خبر شهادت پسرم اینچنین بهت زده نشده بودم.

سردار سلیمانی قوت قلب همه مسلمانان بود/ شهادت حاج قاسم بیشتر از شهادت فرزندم متاثرم کرد

امینه سیاهکالی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح قزوین؛ درباره شخصیت سردار شهید سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی مرد خدا بود که خود را برای آسایش مردم فدا کرد؛ مردم هم شاهد دلاوری‌های او برای دفاع از کشور و ناموس و تامین امنیت بودند، به همین دلیل در دل‌ها محبوبیت داشت و در داخل و خارج شناخته شده بود.

وی افزود: حاج قاسم قوت قلب و قدرت وسیعی برای ملت ما بود چه بسا که همواره حضور این شهید بزرگوار را در بحث تامین امنیت احساس می‌کردیم و وجودش برای همه مردم به ویژه مظلومین و ستم‌دیدگان پشت و پناه محسوب می‌شد.

مادر شهید سیاهکالی مرادی بیان کرد: سردار سلیمانی محبوب دل‌ها بود لذا همه باید دست در دست هم دهیم و پیرو خط او باشیم تا راهش ادامه یابد و دشمن با خود گمان نکند که با از میان برداشتن حاج قاسم راهش ادامه نمی.یابد و می‌تواند به اهداف شومش برسد.

مردم باید رفتار و کردار حاج قاسم را سرلوحه خود قرار دهند

این مادر شهید مدافع حرم با بیان اینکه مردم باید رفتار و کردار حاج قاسم را سرلوحه خود قرار دهند، ابراز کرد: همه ما باید تا جایی که توان داریم از همدیگر دستگیری کنیم و یاری‌گر هم باشیم نه اینکه در جهت منافع خود برای دیگران سنگ‌اندازی کنیم، در این صورت است که راه سردار ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم اخلاص داشت و رضایت خداوند را در نظر می‌گرفت، ادامه داد: اگر در جامعه از کارگر تا مسئول درجه بالا، همه در راه رضای خدا قدم بردارند، راه سردار را ادامه می‌دهند چه بسا که مستقیم‌ترین راه در مسیر خدا حرکت کردن است.

مادر شهید سیاهکالی مرادی ابراز کرد: تمام نعمت ها اعم از عقل، شعور، عزت، حرمت، قدرت، پست و مقام را خداوند به انسان اعطاء می‌کند بنابراین هر کس برای رسیدن به خدا باید پا روی نفسش بگذارد و درواقع می‌تواند راه سردار را ادامه دهد اما اگر افکارش حول محور قدرت، پست و مقام و مادیات بچرخد، منفعت طلب بوده و رضایت خداوند برایش اهمیتی ندارد.

سیاهکالی مرادی در پایان گفت: خبر شهادت سردار سلیمانی چنان ضربه‌ای به من وارد کرد که حتی با شنیدن خبر شهادت پسرم اینچنین بهت زده نشده بودم؛ از خداوند می‌خواهم انتقام حاج قاسم را از عاملان شهادتش بگیرد چراکه انتقام باید گرفته شود تا مردم دلشان آرام گیرد. 

انتهای پیام/1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان