۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین کاروان آفرودسواران قزوینی باشعار "حرم تا حرم" به مزار شهید سلیمانی اعزام می‌شوند
کد خبر: ۳۴۷۰۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۷ ساعت: ۱۶:۱۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

کاروان آفرودسواران قزوینی باشعار "حرم تا حرم" به مزار شهید سلیمانی اعزام می‌شوند

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: کاروان آفرودسواران قزوینی باشعار "حرم تا حرم" از مزار شهدای شهر قزوین بدرقه خواهند شد تا در روز شهادت در گلزار شهدای کرمان و مزار سردار حاج قاسم سلیمانی حضور یابند.

کاروان آفرودسواران قزوینی باشعار "حرم تا حرم" به مزار شهید سلیمانی اعزام می‌شوند

به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ عباس علایی مقدم در جلسه هماهنگی بزرگداشت شهید سلیمانی که امروز(یکشنبه) در استانداری قزوین برگزار شد، با اشاره به برنامه‌ریزی‌های این هفته اظهار کرد: آذین‌بندی ورزشگاه‌ها و تابلوی چهارراه ولیعصر در دستور کار قرار دارد که پس از هماهنگی‌ها اقدام خواهد شد و جامعه ورزشی پای کار هستند تا به بهترین شکل انجام شود.

وی افزود: یک برنامه ویژه هم پیش‌بینی شده که در سطح کشور نمونه است به طوری که با همکاری هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان، یک کاروانی به صورت سافاری از مقصد قزوین به کرمان اعزام می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین بیان کرد: این کاروان به نام طرح "حرم تا حرم" است که آفرودسواران از مزار شهدای شهر قزوین بدرقه خواهند شد تا در روز شهادت در گلزار شهدای کرمان و مزار سردار حاج قاسم سلیمانی حضور یابند و تمام ماشین‌ها با تمثال سردار و مهندس‌المهدی مزین خواهد شود که ۲۰ تا ۳۰ دستگاه ماشین و موتور است.

این مقام مسئول تصریح کرد: برای پذیرش کاروان در کرمان تمامی هماهنگی‌ها انجام شده و بسیج ورزشکاران هم در انجام این کار مشارکت دارد؛ همچنین تمام مسابقات در این ایام به نام سردار سلیمانی خواهد بود و غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا توسط جامعه ورزشی برنامه‌ریزی شده است.

برگزاری بزرگداشت شهید سلیمانی در منزل شهید بابایی

مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین در ادامه این جلسه از برگزاری برنامه‌های اولین سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در قزوین خبر داد و گفت: باید این برنامه‌ها با توجه به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

غلامرضا حقایق پور افزود: اجرای برنامه‌های کیفی در شناساندن سیره و منش شهید سلیمانی به آحاد جامعه به ویژه جوانان موثر است، لذا در تحقق این مهم باید همه کارکنان بنیاد همت کنند؛ باید در برگزاری برنامه‌های ترویجی از فضای مجازی بهره گرفت چراکه نقش بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

وی با اشاره به برنامه‌های اولین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: برگزاری مراسم نمادین سالگرد شهید سلیمانی در خانه سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی و تجلیل از عوامل خانه این شهید بزرگوار از جمله این برنامه‌هاست.

این مقام مسئول تصریح کرد: تولید محتوا در فضای مجازی با موضوع سردار شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم استان قزوین در قالب نمایشگاه، ویژه‌نامه و کلیپ و همچنین برگزاری کلاس شناخت سیره این شهید بزرگوار به صورت مجازی توسط پیام‌آوران ایثار از دیگر این برنامه‌ها است.

وی یادآور شد: چاپ تصاویر شهید سلیمانی با عنوان محصولات نمایشگاهی و برگزاری نمایشگاه در نگارخانه شهید سردار سلیمانی به صورت مجازی، برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب وصیت‌نامه شهید سردار سلیمانی با عنوان به وقت حاج قاسم و نذر قرائت سوره یس با مشارکت همکاران و جامعه ایثارگری از دیگر برنامه‌های سالگرد شهید سلیمانی است.

حقایق‌پور در پایان گفت: برگزاری مراسم غبارروبی و گلباران مزار شهدا، برگزاری مراسم زیارت عاشورا، فضاسازی و تبلیغات محیطی، اجرای برنامه کوه‌پیمایی بزرگداشت شهید سردار سلیمانی توسط کارکنان بسیجی، دیدار با خانواده شهدای مدافع‌حرم و برگزاری مسابقه ملی فرهنگی با عنوان خادمان مکتب حاج قاسم از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان