۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین بیش از ۵۰۰ برنامه در هفته مقاومت برگزار می‌شود/ رونمایی از کتاب وصیتنامه شهید سلیمانی در شبکه شاد
کد خبر: ۳۴۷۰۴۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۷ ساعت: ۱۶:۱۰ ↗ لینک کوتاه

جانشین فرمانده سپاه استان قزوین:

بیش از ۵۰۰ برنامه در هفته مقاومت برگزار می‌شود/ رونمایی از کتاب وصیتنامه شهید سلیمانی در شبکه شاد

جانشین فرمانده سپاه استان قزوین گفت: برای بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و ابومهندس‌المهدی و همچنین اربعین شهید فخری زاده ۴۸ عنوان و ۵۲۵ برنامه درنظر گرفته شده که بیشتر در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

بیش از ۵۰۰ برنامه در هفته مقاومت برگزار می‌شود/ رونمایی از کتاب وصیتنامه شهید سلیمانی در شبکه شاد

به گزارش خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح قزوین؛ سرهنگ عباس برزگر در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم روز جهانی مقاومت که امروز(یکشنبه) در استانداری قزوین برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های این روز اظهار کرد: باتوجه به مصادف شدن این روز با دهه بصیرت ۹دی‌ماه؛ برنامه‌های متنوع و بسیاری درنظر گرفته شده است که در سطح استان و شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

وی افزود: برای بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و ابومهندس‌المهدی و همچنین اربعین شهید فخری زاده ۴۸ عنوان و ۵۲۵ برنامه درنظر گرفته شده که بیشتر در فضای مجازی برگزار خواهد شد و بخشی هم حضوری است که درصدد هستیم در مزار شهدا یک مراسم مناسبی با رعایت الزامات بهداشتی برگزار شود که غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه استان قزوین بیان کرد: تولید نماهنگ، کلیپ و فیلم، برنامه گوهر فاطمی، برگزاری هفت برنامه در مزار شهدا که از موارد عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم را خواهیم داشت؛ همچنین نشست‌های بصیرتی به صورت وبینار و حضوری برگزار می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: دو هزار و ۴۰۰ متر تابلو متعلق به سپاه است که تاکنون هزار و ۵۰۰ متر بیلبورد شهری انجام شده و تعداد ۱۰ هزار متر پوستر چاپ شده که در سطح ادارات و سازمان‌ها توزیع خواهد شد و بیش از ۲۰هزار پیامک ارسال می‌شود.

وی یادآور شد: برگزاری کمک‌های مومنانه ۱۰ برنامه به تعداد ۲۰ هزار بسته در سطح استان قزوین در این ایام به طور ویژه انجام خواهد شد و یادواره شهدا در فضای مجازی برگزار می‌شود؛ همچنین گلریزان برای آزادسازی زندانیان خواهیم داشت.

برزگر با اشاره به برگزاری عزاداری ایام فاطمیه(س) اضافه کرد: اجرای ختم قرآن به نیت سردار سلیمانی توسط شبکه‌های فضای مجازی انجام خواهد شد؛ رونمایی از کتاب وصیت‌نامه شهید سلیمانی به صورت کشوری در فضای شبکه شاد با همکاری بسیج انجام می‌شود که آموزش و پرورش باید زمینه را آماده کند.

وی اذعان کرد: ارسال وصیت‌نامه سردار به مسئولین را در برنامه داریم و کرسی آزاداندیشی درباره سردار خواهیم داشت؛ همچنین تجلیل از مسئولان قرارگاه شهید سلیمانی و پرستاران انجام خواهد شد و ایستگاه سلامت در حاشیه مراکز مختلف و اماکن عمومی برپا می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه استان قزوین در پایان گفت: نذر خون به صورت سازمانی، زنگ ایثار و مقاومت در فضای شبکه شاد، برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، برپایی رسم سنتی چارپایه خوانی در بازار قزوین، پخت نان رایگان و ذبح قربانی برای اهدا به نیازمندان و برگزاری مسابقات مردمی از دیگر برنامه‌های هفته مقاومت است.

انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان