۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین برگزاری قالب برنامه‌های هفته مقاومت در فضای مجازی/ نفس گرم سردار سلیمانی عامل اتحاد جبهه مقاومت بود 
کد خبر: ۳۴۷۰۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۷ ساعت: ۱۵:۵۱ ↗ لینک کوتاه

معاون استاندار قزوین اعلام کرد

برگزاری قالب برنامه‌های هفته مقاومت در فضای مجازی/ نفس گرم سردار سلیمانی عامل اتحاد جبهه مقاومت بود 

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه تمام وجود سردار سلیمانی عشق به ولایت بود، ابراز کرد: نفس گرم شهید باعث شده بود که همه ارکان‌ محور مقاومت و تمامی مسلمانان دور او جمع شوند و این اتحاد و انسجام موجب شد تا داعش از بین برود.

برگزاری قالب برنامه‌های هفته مقاومت در فضای مجازی/ نفس گرم سردار سلیمانی عامل اتحاد جبهه مقاومت بود 
به گزارش خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح قزوین؛ منوچهر حبیبی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم روز جهانی مقاومت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی که امروز(یکشنبه) در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا شرایط اجازه نمی‌دهد که برنامه‌های دهه بصیرت و شهادت حاج قاسم سلیمانی وسیع‌تر برگزار شود.
 
وی اذعان کرد: سردار سلیمانی لشکر جبهه مقاومت و متعلق به جهان اسلام بود و یک فرد نبود بلکه جریان عمیق فکری بود که مقام معظم رهبری از آن به عنوان مکتب سلیمانی یاد کردند.
 
این مقام مسئول افزود: شهید سلیمانی در زمان حیاتش مایه آرامش مسلمانان بود و بعد از شهادتش هم آزادی‌خواهان دنیا را بیدار کرد؛ یکی از ویژگی‌های مهم سردار ولایت‌پذیری او بود که بسیار مثال‌زدنی، عمیق و صادقانه بود و درواقع سرباز واقعی ولایت و سردار ملت و جامعه به شمار می‌رفت.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه تمام وجود سردار سلیمانی عشق به ولایت بود، ابراز کرد: نفس گرم شهید باعث شده بود که همه ارکان‌ محور مقاومت از جمله حزب‌الله، تیپ فاطمیون، تیپ زینبیون و تمامی مسلمانان دور او جمع شوند و این اتحاد و انسجام موجب شد تا داعش از بین برود؛ لذا سردار یک معجزه و پدیده قرن بود.
 
بیش از ۶۰ درصد ورودی بیماران کرونایی کاهش یافته است
وی تصریح کرد: در شرایط کنونی همه نگران این ویرورس منحوس و خطرناک هستیم از این رو همه مراسمات باید متناسب با شرایط برگزار شود؛ ستاد ملی مقابله با کرونا به قرارگاه مقابله با کرونا ماموریت نحوه برگزاری مراسمات مربوط به این ایام را سپرده است، لذا منتظر ابلاغ از سوی قرارگاه کشوری هستیم‌.
 
حبیبی با بیان اینکه قالب برنامه‌ها در فضای مجازی است، ادامه داد: از فضای مجازی باید حداکثر استفاده را ببریم، اگر فضای مجازی پرمحتوا و عمیق باشد اثرات خود را خواهد گذاشت؛ ایام بزرگداشت هفته مقاومت باید بزرگ شمرده شود و این چرخه نباید هیچگاه خاموش شود.
 
وی بیان کرد: باید فضاسازی مناسبی در سطح شهرها صورت گیرد و معابر و خیابان‌ها به چهره سردار سلیمانی منقش شود و باید با تدبیر جلو برویم که برنامه‌ها اثرگذاری مناسبی داشته باشد، همه سازمان‌ها و ادارات باید فضاسازی را در ورودی و مقابل ادارات داشته باشند؛ همچنین واحدهای تولیدی هم برنامه‌های داخلی خود را اجرا کنند.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا باید در ساعت صبح انجام شود که تجمع زیادی اتفاق نیفتد؛ در صورت اجازه برگزاری تجمعات در سالن‌ها یا در محیط‌های بیرون اطلاع رسانی می‌کنیم.
 
این مقام مسئول با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان قزوین تاکید کرد: اکنون خوشبختانه شرایط نزولی شده و تعدادی از بیمارستان‌ها از بیماران کرونایی پاک شده به طوری که تنها دو بیمارستان پذیرش داریم و بیش از ۶۰ تا۷۰ درصد ورودی بیماران کاهش یافته است.
 
حبیبی در پایان گفت: اکنون زدن ماسک به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شده است و طرح شهید سلیمانی بهتر از هر نوع واکسنی نتیجه‌بخش بوده است؛ همه این شرایط نشان می‌دهد که کرونا دیگر کمرش شکسته و کمرنگ شده اما نباید عادی انگاری کنیم چراکه اگر غافلگیر شویم در شرایط سختی قرار خواهیم گرفت.
 
 انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان