۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین مردم با سربلندی و بصیرت در مقابل فتنه‌ها ایستادند
کد خبر: ۳۴۷۰۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۷ ساعت: ۱۵:۲۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

مردم با سربلندی و بصیرت در مقابل فتنه‌ها ایستادند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه باید کاری کنیم تا بصیرت و بینایی در جامعه به حد اعلا برسد، بیان کرد: مردم با سربلندی و بصیرت در مقابل فتنه‌ها ایستادند.

مردم با سربلندی و بصیرت در مقابل فتنه‌ها ایستادند

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امروز(یکشنبه) در دیدار اعضای شورای بسیج طلاب اظهار کرد: در ایام خاصی هستیم که یادآور فتنه‌انگیزی‌های فتنه‌گران بوده و مردم ما سرافراز، سربلند، با بصیرت و با حرکت جهادی در مقابل فتنه‌ها ایستادند و امتحان خوبی دادند و نمره قبولی را از امام‌المسلمین دریافت کردند.

وی با تأکید بر اینکه باید برای مقابله با فتنه‌ها جدیت داشته باشیم و هراسی به دل راه ندهیم، تصریح کرد: برخی در مقابل فتنه‌ها سکوت می‌کنند و تا آخر ماجرا صبر می‌کنند تا بر اساس نتیجه سخن بگویند اما کسانی که با خدا عهد و پیمان دارند خود را در این بازی‌ها قرار نمی‌دهند و در هر شرایط وظیفه دینی و الهی خود را انجام می‌دهند و از آبرو و از دست دادن مقام ترسی ندارند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه باید کاری کنیم تا بصیرت و بینایی در جامعه به حد اعلا برسد، بیان کرد: احیای مساجد و تلاش برای بصیرت بخشی هر چه بیشتر امامان جماعت، یکی از رسالت‌های امروز ما برای تحقق جامعه امام و امتی است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: بسیاری از ائمه جماعت ما انسان‌های وارسته و ارزشمندی هستند و ما نیز رسالت خدمت‌رسانی به آنها را در عرصه‌های بصیرت داریم و باید نشاط بخشی در این فضا را با جدیت دنبال کنیم.

وی ابراز کرد: دشمنی فتنه‌گران آشکار نیست و در پوشش دین کار خود را پیش می‌برند. فتنه‌گران همواره دنبال آیات متشابه می‌گردند تا از آنها استفاده سوء کنند، همانگونه که در سخنان امام خمینی(ره) نیز به دنبال سوء استفاده بودند.

عابدینی تصریح کرد: بصیرت‌بخشی مبانی دارد؛ اگر تقوا نباشد بصیرت شکل نمی‌گیرد و کار می‌برد تا زندگی خود را بر اساس صداقت و تقوا پیش ببریم و همه اینها با امامت تحقق می‌یابد و این هماهنگی‌ها، بصیرت بخشی‌ها، به روز دیدن وقایع و شناخت فتنه‌ها یکی از وظایف ماست.

امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه تمام بخش‌های دین را موزون ببینیم، گفت: خداوند برای شناخت و مقابله با فتنه اهمیت زیادی قائل شده است اما گاهی این موضوع از محور و اصل بودن خارج می‌شود و مسائلی که در قرآن از اهمیت کمتری برخوردار است، محور قرار می‌گیرد و این مسیری اشتباه است و هر جا اینگونه عمل کرده‌ایم باید روش خود را اصلاح کنیم.

انتهای پیام/7003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان