۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین شهید سلیمانی دارای بصیرت عمیق نسبت به مسائل بود/ این سردار بزرگ در ولایت ذوب شده بود
کد خبر: ۳۴۶۹۹۵ نویسنده: حجت الاسلام علی معبودی تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۶ ساعت: ۸:۱۰ ↗ لینک کوتاه

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قزوین:

شهید سلیمانی دارای بصیرت عمیق نسبت به مسائل بود/ این سردار بزرگ در ولایت ذوب شده بود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قزوین گفت: شهید سلیمانی بصیرتی عمیق نسبت به حوادث داشت به طوریکه حوادث گذشته را به درستی می‌دانست و اینکه در آینده چه اتفاق خواهد افتاد را با بصیرت تشخیص می‌داد همچنین این سردار بزرگ در ولایت ذوب شده بود.

شهید سلیمانی دارای بصیرت عمیق نسبت به مسائل بود/ این سردار بزرگ در ولایت ذوب شده بود

حجت الاسلام علی معبودی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، با اشاره به ویژگی‌های شاخص سردار سلیمانی اظهار کرد: این شهید بزرگوار یک انسان خودساخته بود و طوری خود را تربیت می‌کرد که در مکتب اسلام، امام راحل و مقام معظم رهبری قرار گیرد؛ به همین دلیل رهبر انقلاب فرمودند حاج قاسم یک شخص نیست بلکه یک مکتب است.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی افکار جهانی داشت، افزود: افکار سردار سلیمانی در یک نقطه منحصر نمی‌شد و همان اندازه که در رابطه با امنیت مردم ایران تلاش می‌کرد به همان میزان هم برای ملت‌های مسلمان و دنیا تلاش می‌کرد و از همه مستضعفان عالم دستگیری می‌کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قزوین با اشاره به بصیرت عمیق و وسیع حاج قاسم بیان کرد: شهید سلیمانی بصیرتی عمیق نسبت به حوادث گذشته، حال و آینده داشت به طوریکه حوادث گذشته را به درستی می‌دانست و اینکه در چه زمانی قرار دارد و در آینده چه اتفاق خواهد افتاد را با بصیرت تشخیص می‌‌داد که اخیرا هم مقام معظم رهبری به این مورد اشاره داشتند.

لزوم ورود مراکز فرهنگی به ترویج منش سردار سلیمانی

معبودی ادامه داد: سردار سلیمانی ذوب در ولایت بود و حقیقتا براساس فکر، سخن و رفتار ولایت حرکت می‌کرد؛ همچنین ایثارگری‌های سردار برای تمام مردم ایران و مستضعفین عالم از ویژگی‌های بارز این سردار بزرگ بود.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا‌وسیما و حوزه‌های علمیه باید شاخص‌های مکتبی حاج قاسم را برای نسل امروز و نسل‌های آینده تبیین و ترویج کنند؛ که در این صورت نسل امروز و آینده هم می‌توانند شهید سلیمانی را به عنوان یک الگو انتخاب کرده و بر اساس اصول او حرکت کنند.

این مقام مسئول ابراز کرد: مسئولین هم باید مانند حاج قاسم باشند یعنی روحیه جهادی، انقلابی، ورود به موقع به کارها، ظلم ستیزی، حمایت از مظلومین و مستضعفان، پرهیز از تجمل‌گرایی و خوی مردمی داشتن را پیشه خود کنند؛ چراکه اگر مسئولین اینگونه رفتار کنند قطعا نسل امروز و آینده هم می‌توانند مانند سردار سلیمانی حرکت کنند.

معبودی در پایان گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری انتقام حاج قاسم در سطوح مختلفی رخ خواهد داد که یک مورد به قاتل و عاملین ترور حاج قاسم بازمی‌گردد که باید به سزای عملش برسد و دیگری ویرانی قدرت نرم امریکاست که قطعا اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان