۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین مصرف گاز در استان قزوین ۱۷درصد افزایش یافت/ بویین‌زهرا و قزوین رکوردار مصرف
کد خبر: ۳۴۶۹۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۵ ساعت: ۲۲:۱۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین:

مصرف گاز در استان قزوین ۱۷درصد افزایش یافت/ بویین‌زهرا و قزوین رکوردار مصرف

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از افزایش ۱۷ درصدی مصرف گاز در نخستین روزهای زمستان در سطح این استان نسبت به پارسال خبر داد.

مصرف گاز در استان قزوین ۱۷درصد افزایش یافت/ بویین‌زهرا و قزوین رکوردار مصرف

اسماعیل مفرد بوشهری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: مصرف گاز استان قزوین در نخستین روزهای زمستان امسال بیش از ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار مترمکعب بود.

وی افزود: مصرف گاز در مقایسه با دوره مشابه سال قبل، ۲ میلیون متر مکعب افزایش یافته است.

این مقام مسئول با اشاره به افزایش مصرف گاز در بخش‌های خانگی، تجاری و عمومی یادآورشد: ۹ ماه نخست امسال بیش از ۹۸ میلیون مترمکعب نسبت به سال قبل افزایش مصرف داشته ایم که نشان از افزایش مصرف ۱۵ درصدی در این بخش‌ها دارد.

مفرد بوشهری همچنین به افزایش هفت درصدی مصرف گاز در بخش صنایع و CNG اشاره کرد و گفت: مصرف گاز در بخش صنایع و CNG در ۹ ماه گذشته بیش از ۷۲ میلیون مترمکعب نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

به گفته وی هم اکنون عمده مصرف گاز طبیعی مربوط به شهرستان‌های قزوین و بوئین زهرا است که این شهرستان‌ها رکورد دار مصرف گاز طبیعی در سطح این استان هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با تاکید بر لزوم مصرف بهینه گاز اذعان کرد: مشترکین می‌توانند با اقدامات کوچک نظیر تنظیم دمای محیط بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی گراد، تنظیم دمای موتورخانه روی ۶۰ درجه سانتی گراد و استفاده از پرده‌های ضخیم تر، شرکت گاز را در استمرار خدمات رسانی یاری کنند.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان