۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین شهید سلیمانی الگوی بارزی در فرهنگ پهلوانی است/ این سردار بزرگ در تبعیت از رهبری مثال‌زدنی بود
کد خبر: ۳۴۶۹۹۲ نویسنده: مهدی سلیمی تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۵ ساعت: ۱۴:۲۵ ↗ لینک کوتاه

قهرمان ورزش پهلوانی:

شهید سلیمانی الگوی بارزی در فرهنگ پهلوانی است/ این سردار بزرگ در تبعیت از رهبری مثال‌زدنی بود

قهرمان ورزش پهلوانی گفت: از نظر فرهنگ پهلوانی، شهید سلیمانی جهان پهلوان نامیده می‌شود چراکه با کار پهلوانانه‌ای که انجام داد در تمام دنیا مطرح شد و همه افراد این شهید بزرگوار را شناختند که همه ما ورزشکاران قطعا ادامه‌دهنده راه این شهید خواهیم بود.

شهید سلیمانی الگوی بارزی در فرهنگ پهلوانی است/ این سردار بزرگ در تبعیت از رهبری مثال‌زدنی بود

مهدی سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین، درباره ویژگی‌های اخلاقی سردار شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: شخصیتی همچون شهید سلیمانی یک الگوی نمونه برای همه افراد در تمامی زمینه‌ها است به طوری که این شهید والامقام در سن ۲۰سالگی در ورزش زورخانه‌ای فعالیت می‌کردند و عکسی از او با لباس ورزشی در زورخانه عطایی کرمان موجود است.

وی درباره فضائل اخلاقی ویژه این شهید، افزود: شهید قاسم سلیمانی با فضائل اخلاقی ویژه‌ای که داشتند به درجه شهادت رسیدند و ما ورزشکاران پهلوانی، این شهید بزرگوار را جهان پهلوان می‌دانیم.

قهرمان ورزش پهلوانی کشور بیان کرد: از نظر فرهنگ پهلوانی، شهید سلیمانی جهان پهلوان نامیده می‌شود چراکه با کار پهلوانانه‌ای که انجام داد در تمام دنیا مطرح شد و همه افراد این شهید بزرگوار را شناختند که همه ما ورزشکاران قطعا ادامه‌دهنده راه این شهید خواهیم بود.

شهید سلیمانی یک الگوی نمونه اخلاقی است

سلیمی تاکید کرد: در تمامی مراحل زندگی خود با مراجعه به سیره اخلاقی، از خودگذشتگی، تواضع و فروتنی این شهید بزرگوار قدم برمی‌دارم؛ شهید سلیمانی هرگز به دنبال دیده شدن نبود اما با کارهای بزرگی که انجام داد و ساده‌زیستی که داشت در همه دنیا نام این شهید بر سر زبان‌هاست.

وی اضافه کرد: شهید سلیمانی همیشه در مقابل رهبر معظم انقلاب، در حال انجام احترام نظامی یک دست خود را بر روی سینه می‌گذاشت و واقعا این حرکت فرای ادب برایم به عنوان ورزشکار بسیجی یک الگوی نمونه اخلاقی است.

قهرمان ورزش پهلوانی با بیان اینکه جوانان دیروز و امروز ایران اسلامی تا همیشه پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب خواهند بود، اذعان کرد: جوانان باید هوشیار و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب تا بتوانند امریکا را شکست دهند و تحریم‌های ظالمانه را کنار بزنند.

با بصیرت باید ادامه دهنده راه سردار بزرگ کشورمان باشیم

سلیمی ابراز کرد: جوانان باید با الگوبرداری از شهیدان، ادامه دهنده راه شهید سلیمانی باشند تا با بهره‌گیری از بصیرت‌های درست، امریکا و اسرائیل ظالم را با خاک یکسان کنند.

این ورزشکار قزوینی ابراز کرد: اکنون امریکا در کشور خود با چالش‌های زیادی مواجه شده و همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند تا ۲۵ سال آینده اسرائیلی وجود نخواهد داشت و قطعاً این دشمن ظالم برکنار خواهد شد.

وی در پایان گفت: اولین سالگرد شهادت شهید سلیمانی را به مقام معظم رهبری، خانواده این شهید و مردم عزیز ایران تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم که همه ما جوانان بتوانیم بابصیرت ادامه دهنده راه جهان پهلوان سلیمانی باشیم.

انتهای پیام/1700

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان