۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین جریمه ۷ هزار خودرو در قزوین/ محدودیت‌های تردد همچنان ادامه دارد
کد خبر: ۳۴۶۹۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۵ ساعت: ۱۱:۵ ↗ لینک کوتاه

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان اعلام کرد

جریمه ۷ هزار خودرو در قزوین/ محدودیت‌های تردد همچنان ادامه دارد

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: در مدت اجرای طرح محدودیت‌های کرونا بیش از هفت هزار خودرو جریمه شده؛ همچنین ۲۵۴ خودرو نیز متوقف شدند.

جریمه ۷ هزار خودرو در قزوین/ محدودیت‌های تردد همچنان ادامه دارد

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به نتایج خوب همراهی مردم در طول اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها در آذر ماه اظهار کرد: هم اکنون تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های قزوین به ۲۸۸ بیمار رسیده است.

وی افزود: در ابتدای آذر ماه ۵۶۶بیماران کرونایی روی تخت‌های بیمارستان‌ها بستری بودند و ما به دنبال اضافه کردن تعداد تخت‌ها، بیمارستان صحرایی و نقاهتگاه بودیم.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین از کاهش ۵۰ درصدی بیماران کرونایی در قزوین خبر داد و تصریح کرد: تعدادی از بیمارستان‌ها از جمله بیمارستان رحیمیان و بیمارستان ولایت پذیرش بیماران کرونایی ندارند و بیماران کرونایی به بیمارستان بوعلی سینای قزوین هدایت می‌شوند.

آبیک و البرز و آوج در وضعیت زرد به سر می‌برند

وی با اشاره به کاهش۶۰ درصدی میزان فوتی نسبت به یک ماه گذشته بیان کرد: سه شهرستان آبیک، البرز و آوج در وضعیت زرد و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی به سر می‌برند؛ امیدواریم همین همراهی‌ها و رعایت پروتکل‌ها باعث شود شاهد رنگ‌های زرد، سفید و سبز باشیم.

حبیبی عنوان کرد: وضعیت محدودیت‌های تردد براساس رنگ‌بندی شهرستان‌هاست؛ کماکان شهرستان‌های بزرگ مثل قزوین، تاکستان و بوئین زهرا در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی ابراز کرد: در وضعیت نارنجی، در حوزه آموزشی، کلاس‌های دانشگاه‌ها، مدارس، آموزشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه به صورت مجازی برگزار خواهد شد؛ نماز جمعه، نماز جماعت، مراسم‌های آئینی، مذهبی، دینی و اجتماعات ممنوع است؛ همچنین حضور کارمندان در محیط کار، حداکثر دو سوم تعداد کارکنان بوده و یک سوم کارمندان می‌توانند به صورت دورکاری انجام وظیفه کنند.

محدودیت تردد شبانه ادامه دارد

این مقام مسئول درباره وضعیت ترددها گفت: در وضعیت نارنجی ورود هرگونه خودرو با پلاک غیربومی به استان و خروج خودروهای با پلاک بومی ممنوع است؛ اگر این موضوع رعایت نشود مشمول جریمه ۵۰۰ هزارتومانی خواهند شد؛ البته تردد در شهرستان‌های استان بلامانع است؛ ولی محدودیت تردد از ساعت ۲۱ الی ۴ صبح کماکان به قوت خود باقی است.

وی تاکید کرد: این قوانین بسیار جدی است و در مدت اجرای طرح بیش از هفت هزار خودرو جریمه یک میلیون تومانی، پانصدهزارتومانی و ۳۰۰ هزارتومانی شده؛ همچنین ۲۵۴ خودرو نیز متوقف شده‌اند.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان در پایان گفت: ‌محدودیت‌ها با جدیت و حساسیت بیشتری نسبت به قبل توسط فرمانداری‌ها، دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بیماری کرونا دنبال می‌شود.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان