۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین فوت ۴ بیمار کرونایی در قزوین/ ۲۸۰ نفر در بیمارستان‌ها بستری هستند
کد خبر: ۳۴۶۹۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۵ ساعت: ۹:۳۰ ↗ لینک کوتاه

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان خبرداد

فوت ۴ بیمار کرونایی در قزوین/ ۲۸۰ نفر در بیمارستان‌ها بستری هستند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین از فوت چهار بیمار کرونایی دیگر در قزوین خبر داد و گفت: مردم همچنان پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها را رعایت کنند.

فوت ۴ بیمار کرونایی در قزوین/ ۲۸۰ نفر در بیمارستان‌ها بستری هستند

علی اکبر کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به وضعیت استان به لحاظ کرونا اظهار کرد: در روزهای گذشته خبر خوشحال ‌کننده‌ای برای مردم استان داشتیم مبنی براینکه هیچ فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان گزارش نشده؛ اما متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته چهار خانواده قزوینی به دلیل فوت عزیزان خود در اثر ابتلا به کووید۱۹ داغدار شدند.

وی افزود: تعداد افراد بستری طی شبانه روز گذشته بسیار کاهش یافته و به ۴۰ نفر رسیده است؛ به طوریکه هم اکنون حدود ۲۸۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

مردم از اجتماعات خانوادگی خودداری کنند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: هم اکنون از مجموع بیماران بستری ۴۰ بیمار بدحال بوده و در بخش‌های مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

وی در ادامه عنوان کرد: از مردم استان خواهش می‌کنیم که همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها را ادامه دهند و همانطور که تاکنون این موارد را جدی گرفته و به دلیل تنزل آمار مبتلایان کرونا در کشور رکوردشکنی داشتیم.

کرمی در پایان تاکید کرد: هم استانی‌ها از دورهمی‌های زمستانی و اجتماعات خانوادگی خودداری کنند تا آمار بیماران بستری کووید۱۸ به صفر رسیده و این بیماری در کل کشور ریشه‌کن شود.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان