۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین مشکل آب‌ماندها بزودی رفع می‌شود/ انجام آسفالت با تکمیل ۷۰درصد ساختمان‌ها
کد خبر: ۳۴۶۹۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۴ ساعت: ۱۵:۱۴ ↗ لینک کوتاه

شهردار منطقه ۲قزوین:

مشکل آب‌ماندها بزودی رفع می‌شود/ انجام آسفالت با تکمیل ۷۰درصد ساختمان‌ها

شهردار منطقه۲ قزوین گفت: قطعا حل مشکل فعلی آبگرفتگی یا آب‌ماندها را در دستور کار داریم اما اینکه بخواهیم روکش و آسفالت نهایی را اجرا کنیم اکنون امکان‌پذیر نیست.

مشکل آب‌ماندها بزودی رفع می‌شود/ انجام آسفالت با تکمیل ۷۰درصد ساختمان‌ها

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ در روزهای اخیر ساکنین شهرک عارف قزوین در محله بهارستان_کوچه فروردین از مشکلات این کوچه مبنی بر نامناسب بودن زیرساخت کوچه که باعث آب‌ماند و آبگرفتگی می‌شود خبر دادند.

این شهروندان عنوان کردند باتوجه به اینکه در این کوچه آسفالت و شیب مناسبی اجرا نشده لذا با هر بارندگی باید شاهد آبگرفتگی باشیم که تا مدت‌ها هم ادامه دارد و شرایط سختی را برای ساکنین این محله ایجاد می‌کند.

کیومرث فدایی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ درباره مشکل این منطقه اظهار کرد: محله بهارستان یا محله عارف از محله‌های جدید منطقه 2 قزوین است که کوچه‌های این منطقه هم هنوز اکثرا شکل نگرفته است.

وی افزود: در کوچه فروردین حداکثر 30 درصد از خانه‌ها ساخته شده است در حالی که باید بالغ بر 70 درصد از خانه‌های یک کوچه ساخته‌ شده باشد تا شهرداری برای آسفالت روکش اقدام کند؛ دلیل ما هم برای عدم آسفالت روکش نهایی همین است.

شهردار منطقه2 قزوین ادامه داد: اکنون برای هر ساختمانی که پروانه صادر می‌شود چهار انشعاب، عرض کوچه را قطع می‌کند که هر بار برای یک ساختمان باید این انشعابات و تخریب کوچه اتفاق بی‌افتد.

این مقام مسئول تاکید کرد: قطعا حل مشکل فعلی آبگرفتگی یا آب‌ماندها را در دستور کار داریم اما اینکه بخواهیم روکش و آسفالت نهایی را اجرا کنیم اکنون امکان‌پذیر نیست چون هم بحث هدررفت سرمایه مطرح است و هم بازخورد اجتماعی مناسبی ندارد.

فدایی فر اضافه کرد: از این رو چون ساختمان‌های کوچه تا سقف مورد نظر تکمیل نشده است اگر اکنون کوچه را آسفالت نهایی کنیم و قرار باشد یک ماه دیگر برای انشعاب آب و برق یک ساختمان دیگر مجدد اقدام به حفاری کنیم روش مناسبی نیست.

شهردار منطقه2 قزوین یادآور شد: این آب‌ماندها هم به علت همان انشعاباتی است که شرکت‌های خدمات‌رسان انجام می‌دهند  اما عدم تکمیل ساختمان‌های این کوچه دلیلی نیست که ساکنین از خدمات بهره برداری نکنند لذا در اسرع وقت و در صورتی که شرایط جوی اجازه دهد، برای رفع آبگرفتگی‌ها اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان