۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین اختلال در سیستم تولیدوعرضه عامل گرانی تخم‌مرغ/ قیمت مصوب ۳۰هزار تومان تعیین شد
کد خبر: ۳۴۶۹۷۲ نویسنده: علی‌اکبر کبیری تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۴ ساعت: ۱۳:۵۴ ↗ لینک کوتاه

معاون سازمان صمت قزوین مطرح کرد

اختلال در سیستم تولیدوعرضه عامل گرانی تخم‌مرغ/ قیمت مصوب ۳۰هزار تومان تعیین شد

معاون سازمان صمت استان قزوین گفت: قیمت تخم‌مرغ در عمده فروشی هر شانه‌ ۲ کیلویی به قیمت ۲۸ هزار تومان و برای مصرف‌کننده شانه‌ای ۳۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

اختلال در سیستم تولیدوعرضه عامل گرانی تخم‌مرغ/ قیمت مصوب ۳۰هزار تومان تعیین شد

علی‌اکبر کبیری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ درباره افزایش قیمت تخم مرغ در بازار اظهار کرد: در بحث تخم مرغ به دلیل مشکلاتی که در تولید و عرضه وجود داشت، جلساتی با اتحادیه مرغداران مرغ تخم‌گذار استان برگزار شد و قیمت این محصول در سطح عمده فروشی و خرده فروشی را مشخص کردیم.

وی افزود: قیمت تخم‌مرغ در عمده فروشی هر شانه دو کیلویی به قیمت 28 هزار تومان و برای مصرف‌کننده شانه‌ای 30 هزار تومان عرضه می‌شود؛ اکنون عرضه تخم‌مرغ در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان با قیمت مصوب صورت می‌گیرد.

مردم گران فروشی را گزارش دهند

معاون سازمان صمت استان قزوین بیان کرد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای و خرده فروشی در صورت نیاز می‌توانند با مراجعه به اتحادیه تخم‌مرغداران استان و بنکداران توزیع‌کننده تخم‌مرغ در خیابان شهید انصاری تخم‌مرغ را با قیمت مصوب تامین کنند.

کبیری، علت گرانی تخم‌مرغ را مشکل کشوری و سراسری دانست و عنوان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته در استان، با مرغداران استان و تولیدکنندگان تفاهم کردیم که به اندازه نیاز فروشگاه‌های زنجیره‌ای و خرده فروشی، تخم‌مرغ تامین کرده و با قیمت مصوب عرضه شود.

این مقام مسئول در پایان گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن 124 به ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان