۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین سردار سلیمانی یک شخصیت فراملی بود/ منش اخلاقی شهید عامل محبوبیتش بین همه اقشار شد
کد خبر: ۳۴۶۹۵۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۴ ساعت: ۱۰:۳۱ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

سردار سلیمانی یک شخصیت فراملی بود/ منش اخلاقی شهید عامل محبوبیتش بین همه اقشار شد

استاندار قزوین گفت: اگر شهید سلیمانی محبوب مردم شد به طوری که حتی چهره فراملی بود و افراد خارج‌نشین و بیرون از مرزهای ایران در وصف او سخن گفتند به خاطر منش و رفتارش بود.

سردار سلیمانی یک شخصیت فراملی بود/ منش اخلاقی شهید عامل محبوبیتش بین همه اقشار شد

هدایت الله جمالی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح قزوین؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در آستانه اولین سالگرد شهادت این شهید بزرگوار اظهار کرد: یاد و خاطر شهید سلیمانی را گرامی می‌داریم، سردار سلیمانی یک اسوه بود و شخصیت بی‌نظیری داشت که ثمرات بسیاری برای ملت و کشورمان چه در داخل و چه در بُعد بین‌المللی به ارمغان آورد.

وی با اشاره به ویژگی و منش اخلاقی شهید سلیمانی افزود: این شهید والامقام در عین اینکه یک فرد نظامی بود اما واقعا یک انسان اجتماعی و درواقع یک پدر معنوی خیلی خوب برای تمام اقشار بود و در هر جا که حضور پیدا کرد، سعی کرد که نقش پدری و اجتماعی ایفا کند که در عرصه‌های مختلف شاهد بودیم و اکنون هم اثرات آن مشهود است.

تشییع باشکوه پیکر شهید سلیمانی نشان از شخصیت والای او بود 

استاندار قزوین تصریح کرد: اگر شهید سلیمانی محبوب مردم شد به طوری که حتی چهره فراملی بود و افراد خارج‌نشین و بیرون از مرزهای ایران در وصف او سخن گفتند به خاطر منش و رفتارش بود.

این مقام مسئول ابراز کرد: مردم ایران همیشه قدر سرمایه‌های بزرگ خود را دانسته و می‌دانند و تشییع باشکوه پیکر این شهید بزرگوار نشان از شخصیت والای او بود که پیر و جوان با هر نگاه و گرایش سیاسی در سوگ ایشان ناراحت شدند و اشک ریختند.

جمالی‌پور در پایان تاکید کرد: سعادت می‌خواهد که چنین جایگاهی را انسان در جامعه خود کسب کند لذا امیدواریم که راه شهید سلیمانی و همه شهدا و امام راحل پُررهرو باشد و بتوانیم اعتلای نظام و انقلاب و کشورمان به نحو مطلوب عمل کنیم.

انتهای پیام/1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان