۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین طرح شهید سلیمانی در کاهش بیماری کرونا نقش بی‌بدیل داشت/ انجام بیش از ۴هزار تست سریع در استان قزوین
کد خبر: ۳۴۶۹۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۴ ساعت: ۸:۴۰ ↗ لینک کوتاه

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین:

طرح شهید سلیمانی در کاهش بیماری کرونا نقش بی‌بدیل داشت/ انجام بیش از ۴هزار تست سریع در استان قزوین

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین گفت: تاکنون چهار هزار و ۳۸۱ بیمار در منزل خدمت دریافت کردند و تعداد چهار هزار و ۱۳۶ نفر مورد تست قرار گرفتند و چهار هزار و ۱۹۵ نفر قرنطینه خانگی شدند.

طرح شهید سلیمانی در کاهش بیماری کرونا نقش بی‌بدیل داشت/ انجام بیش از ۴هزار تست سریع در استان قزوین

سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به اقدامات طرح محله محور شهید سلیمانی در استان قزوین اظهار کرد: نقش طرح شهید سلیمانی در نزولی و کاهشی شدن بیماری کرونا در استان قزوین بی‌بدیل بوده است و اکنون این طرح در استان روز به روز کامل‌تر و پخته‌تر می‌شود که در قالب سه تیم فعالیت خود را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه تیم‌ها شامل سه تیم مراقبتی، حمایتی و نظارتی است، افزود: تیم مراقبتی شامل یک پزشک، پنج پرستار و ۱۰ بهورز است که ۱۶ تیم و ۱۲۰ گروه مراقبتی در سطح استان سازماندهی شدند؛ همچنین به طور کلی ۴۶۶ نفر از نیروهای بسیجی در کنار این تیم هستند و کمک می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین ابراز کرد: تعداد ۴۱۱ پایگاه سلامت در طرح شهید سلیمانی دخیل هستند و تعداد پایگاه‌های تست رایگان در سطح استان ۳۷ پایگاه است که خدمات می‌دهند و بحث غربالگری در این مراکز انجام می‌شود.

بیش از چهار هزار بیمار در منزل خدمت دریافت کردند
 
این مقام مسئول تصریح کرد: تاکنون چهار هزار و ۳۸۱ بیمار در منزل خدمت دریافت کردند و تعداد چهار هزار و ۱۳۶ نفر مورد تست قرار گرفتند و چهار هزار و ۱۹۵ نفر قرنطینه خانگی شدند و ۱۴۸ دستگاه اکسیژن مورد استفاده قرار گرفت.

طاهرخانی عنوان کرد: هزار و ۳۱۵ خانواده نیازمند در طرح شهید سلیمانی در سطح استان کمک‌های حمایتی از قبیل بسته‌های معیشتی و بهداشتی دریافت کردند که با رعایت تمام پروتکل‌ها و حفظ کرامت افراد انجام شد.

وی در پایان گفت: ۴۰۲ تیم حمایتی با به کارگیری سه هزار و ۵۸۸ نیرو در سطح استان سازماندهی شدند و ۳۴ تیم نظارتی با بیش از ۱۵۰ نفر نیرو تشکیل شد که در سطح شهرستان‌ها با هماهنگی فرمانداران فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان