۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین مدیریت و تدبیر شهید سلیمانی عامل اقتدار جبهه مقاومت شد/ این سردار بزرگ به ولایت فقیه باور قلبی داشت
کد خبر: ۳۴۶۹۵۰ نویسنده: سرهنگ عباس برزگر تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۴ ساعت: ۸:۱۰ ↗ لینک کوتاه

جانشین فرمانده سپاه استان قزوین:

مدیریت و تدبیر شهید سلیمانی عامل اقتدار جبهه مقاومت شد/ این سردار بزرگ به ولایت فقیه باور قلبی داشت

جانشین فرمانده سپاه استان قزوین گفت: سردار سلیمانی نسبت به مقام ولایت و رهبر معظم انقلاب اعتقاد کامل داشت و علاوه بر باور قلبی، این موضوع در افکار، عمل و رفتارش کاملا پیدا بود.

مدیریت و تدبیر شهید سلیمانی عامل اقتدار جبهه مقاومت شد/ این سردار بزرگ به ولایت فقیه باور قلبی داشت

سرهنگ عباس برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح قزوین، درباره شخصیت سردار سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی علاوه بر اینکه همواره رضایت خداوند را در راس کارهایش مدنظر داشت، همواره سعی می‌کرد در کارهایش اخلاص و صداقت پیشه کند و اموراتی را که برعهده می‌گرفت را صریح، صحیح و با دقت انجام دهد.

وی با اشاره به حضور شهید سلیمانی در صحنه‌های نبرد افزود: سردار سلیمانی نسبت به مقام ولایت و رهبر معظم انقلاب اعتقاد کامل داشت و علاوه بر باور قلبی، این موضوع در افکار، عمل و رفتارش کاملا پیدا بود؛ همچنین بدون منت و بی هیچ چشم‌داشتی انجام وظیفه می‌کرد.

جانشین فرمانده سپاه استان قزوین بیان کرد: سردار سلیمانی همیشه نسبت به خانواده شهدا، ایثارگران، شهدای مدافع حرم و هرکس که در خدمت نظام بود، توجه ویژه‌ای داشت.

انتقام سخت از قاتلان سردار محقق خواهد شد

وی عنوان کرد: سبک رفتاری و اخلاقی سردار سلیمانی باید عملیاتی شود و همه باید در سطح اختیارات و موقعیت‌هایی که دارند این سبک را ترویج دهند؛ اگر هر مسئول تلاش کند با توجه به مسئولیتی که برعهده دارد با درنظرگرفتن شئونات اخلاقی برای مردم کار کند شیوه سردار را در پیش گرفته است.

برزگر ادامه داد: باید تلاش کنیم تا به درستی به دو اصل امر به معروف و نهی از منکر بپردازیم؛ همچنین اگر سیره ائمه و پیامبران، توصیه‌های قرآنی و سفارشات انقلاب و اسلام به درستی انجام شود اهداف شهید سلیمانی جاری و ساری خواهد شد.

وی با اشاره به پیروی از دو رکن تولی و تبری گفت: باید از هرکس که نظام و انقلاب، مردم، خدا، پیغمبر، دین، آیین، فرهنگ و سنت ما را زیر سوال می‌برد، برائت جوییم و از افرادی که از ارزش‌های انقلابی دور شدند، فاصله بگیریم و با کسانی که از دوستداران خدا، دلسوز، مومن، متدین و انقلابی هستند ارتباطات بیشتری برقرار کنیم.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه انتقام سخت از عاملان شهادت سردار سلیمانی محقق خواهد شد، بیان کرد: یکی از اثرات اصلی خون سردار سلیمانی همین فاجعه و فضاحتی است که در امریکا بوجود آمده، به طوریکه ترامپ با آن عربده کشی و هیاهو و ابهتی که داشت اکنون با چه افتضاحی ترک خدمت می‌کند.

سردار سلیمانی فرمانده بلامنازع غرب جبهه مقاومت بود

وی عنوان کرد: در مورد انتقام سخت از عاملان شهادت سردار سلیمانی، مطیع رهبر انقلاب هستیم و هر زمان که مسئولین مصلحت بدانند گذشت نخواهند کرد؛ چراکه طی این چندین سال مصداق‌های بسیار نظیر صدام، ریگان، کارتر و  بولتون را دیده‌ایم.

برزگر تصریح کرد: سردار سلیمانی، فرمانده بلامنازع غرب آسیا و جبهه مقاومت بود و قطعا مدیریت، تدبیر، برنامه‌ریزی، جسارت، شجاعت، همت و اراده‌ای که داشت موجب پیروزی جبهه مقاومت شد؛ چه بسا که به گفته ترامپ هزینه‌های تریلیون دلاری بسیاری را به صورت مستقیم و غیرمستقیم انجام داده بودند اما چیزی عایدشان نشد.

وی در پایان گفت: علاوه بر تاثیر دیپلماسی، سیاست خارجه، مسائل فرهنگ و دین بخشی از این پیروزی‌ها به دلیل مبارزه، هماهنگ کردن مبارزین در برخورد با رژیم صهیونیستی، امریکا و تمام ضدنظام‌ها بود؛ لذا قطعا فرماندهی سردار سلیمانی به صورت مستقیم موثر واقع می‌شد.

انتهای پیام/1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان