۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین کاهش ۶۰درصدی میزان مرگ‌ومیر کرونایی در قزوین/ طی ۲۴ساعت گذشته هیچ مورد فوتی نداشتیم
کد خبر: ۳۴۶۹۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۳ ساعت: ۱۵:۶ ↗ لینک کوتاه

‍ فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در استان خبرداد

کاهش ۶۰درصدی میزان مرگ‌ومیر کرونایی در قزوین/ طی ۲۴ساعت گذشته هیچ مورد فوتی نداشتیم

فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با ویروس کرونای استان قزوین گفت: در ۲۴ ساعت گذشته هیچ گونه مورد فوتی کرونا در سطح استان گزارش نشده است.

کاهش ۶۰درصدی میزان مرگ‌ومیر کرونایی در قزوین/ طی ۲۴ساعت گذشته هیچ مورد فوتی نداشتیم

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ۵۰درصد استان یعنی شهرستان‌های آبیک، البرز و آوج در وضعیت زرد بوده و میزان بستری بیماران کرونایی به نسبت ابتدای آذرماه ۵۰درصد کاهش یافته است.

وی افزود: میزان مرگ‌ومیر کرونایی ۶۰درصد کاهش یافته است و شهرستان تاکستان و آوج در چهار روز گذشته هیچ‌گونه فوتی نداشته است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با ویروس کرونای استان قزوین تصریح کرد: با توجه به کاهش بیماران کرونایی که نیاز به بستری دارند تعداد بیمارستان‌ها را کاهش داده و محدود کرده‌ایم.

وی تاکید کرد: محدودیت تردد از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح در تمامی شهرستان‌های استان تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و ورود پلاک‌های غیر بومی به استان و خروج پلاک‌های بومی از استان کماکان ممنوع است و در صورت تخلف مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: رسیدن به وضعیت سفید، با اهتمام مردم، بزودی محقق خواهد شد و طرح محله محور شهید سلیمانی، رسیدن به وضعیت سفید را تسریع می‌کند.

وی در پایان بیان کرد: رعایت پروتکل‌ها در جامعه نهادینه شده است به نحوی که نزدن ماسک به عنوان یک امر بد و زشت تلقی می‌شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان