۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین بازگشت مدیریت مرکز پسماند محمدآباد به شهرداری قزوین/ کارشناسی مجدد برج‌های ستاره پونک بزودی اعلام می‌شود
کد خبر: ۳۴۶۹۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۳ ساعت: ۱۳:۲۶ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای شهر قزوین خبر داد

بازگشت مدیریت مرکز پسماند محمدآباد به شهرداری قزوین/ کارشناسی مجدد برج‌های ستاره پونک بزودی اعلام می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مركز دفن بهداشتی_ مهندسی پسماند محمدآباد به صورت موقت و یک ماهه و مشروط به شهرداری قزوین واگذار می‌شود.

بازگشت مدیریت مرکز پسماند محمدآباد به شهرداری قزوین/ کارشناسی مجدد برج‌های ستاره پونک بزودی اعلام می‌شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ حکمت‌اله داودی امروز(چهارشنبه) در جلسه شورا با اشاره به وضعیت نامناسب مرکز دفن بهداشتی_مهندسی پسماند محمدآباد، اظهار کرد: هم اکنون شرایط خوبی در این مرکز وجود ندارد و در کارگروه پسماند استان مصوب شده تا مدیریت این مجموعه به شهرداری قزوین برگردانده شود.

وی افزود: طبق دستورالعمل جلسه کارگروه پسماند استان، باید زمین ۱۱۱هکتاری مجموعه به شهرداری قزوین واگذار شود؛ همچنین موضوعات حقوقی ناشی از عملکرد مدیریت‌های قبلی، پیش از واگذاری به شهرداری قزوین، متوجه شرکت‌های قبلی باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: همچنین هزینه تحویل زباله سایر شهرداری‌ها نیز به ازای هرکیلو ۱۵۰تومان در جلسه کارگروه پسماند تصویب شد. باید این مجموعه به صورت موقت و یک ماهه تحویل شهرداری قزوین شود تا نسبت به عمل به تعهدات و شروطی که توسط شورا و شهرداری قزوین ذکر شده اقدام شود.

وی بیان کرد: برای بازیابی مجموعه پسماند محمدآباد باید اعتبار زیادی هزینه شود و از طرفی باید ضمانت اجرایی برای پرداخت پول زباله توسط شهرداری‌های دیگر نیز وجود داشته باشد.

باید موضوع پرداخت بدهی‌های شهرداری قزوین به بانک شهر تعیین تکلیف شود

داودی در بخش دیگری از این جلسه در خصوص وضعیت بدهی‌های شهرداری قزوین به بانک شهر گفت: طی گزارش و آماری که از بانک شهر دریافت کرده‌ام، از تاریخ هجدهم دی ماه امسال شهرداری قزوین باید ماهیانه ۱۰ و نیم میلیارد تومان به عنوان سود جرایم به بانک شهر پرداخت کند.

وی عنوان کرد: باید سریعاً موضوع پرداخت بدهی‌های شهرداری قزوین به بانک شهر تعیین تکلیف شود و موضوع کارشناسی مجدد ستاره پونک طی یک هفته آینده مشخص و تیم کارشناسی نظر خود را اعلام کنند.

این مقام مسئول؛ همچنین در خصوص کاهش ارزش سهام بانک شهر نیز گفت: سهام شهرداری قزوین در بانک شهر از ارزش هزار میلیارد تومان به ارزش ۸۵۷ میلیارد تومان سقوط کرده و لازم است تا دارایی‌های شهرداری قزوین به نوعی مدیریت شود.

وی با اشاره به حضورمدیرکل کمیته امداد امام خميني(ره) استان در صحن پارلمان محلی قزوین اظهار کرد: این نهاد خدمات ارزشمندی به محرومین در اقصی نقاط ایران ارائه می‌کند که باید از تلاش‌های آنان قدردانی کرد.

داودی در پایان گفت: شورا و شهرداری قزوین در حد امکان و براساس آیین نامه‌های مالی با این نهاد در راستای رفع محرومیت همکاری خواهد داشت.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان