۲۴/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۶ جمعه

صبح قزوین پخش ویژه برنامه "گام تمدن ساز" از شبکه قزوین
کد خبر: ۳۴۶۹۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۳ ساعت: ۹:۴۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل صدا و سیمای استان خبرداد

پخش ویژه برنامه "گام تمدن ساز" از شبکه قزوین

مدیرکل صدا و سیمای استان قزوین از پخش ویژه برنامه "گام تمدن ساز" با نگاهی تحلیلی و اجتماعی به بیانیه گام دوم انقلاب از شبکه قزوین خبر داد.

پخش ویژه برنامه "گام تمدن ساز" از شبکه قزوین

سعید انبارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح قزوین از پخش ویژه برنامه "گام تمدن ساز" از شبکه قزوین خبر داد و اظهار کرد: این برنامه با نگاهی متفاوت به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب می‌پردازد و توانمندی‌های موجود در کشور و استان قزوین را در حوزه گام دوم بررسی می‌کند.

وی افزود: از جمله مهمترین محورهای برنامه تلویزیونی "گام تمدن ساز" می‌توان به استفاده از نظریات اساتید و پژوهشگران حوزه و دانشگاه برای تولید محصولات فکری و همچنین نقش رسانه و کارشناسان در باورسازی عمومی اشار کرد.

مدیرکل صدا و سیمای استان قزوین تصریح کرد: "گام تمدن ساز" شامل بخش‌های مختلفی همچون معنای کار جهادی و انقلابی در گام دوم، جوان و گام دوم انقلاب، معرفی موفقیت‌های علمی و فرهنگی و صنعتی جوانان ایرانی، نقش زنان در گام دوم انقلاب، جایگاه جوانان و اثر آنان در انقلاب اسلامی است.

وی در پایان گفت: برنامه تلویزیونی "گام تمدن ساز" به تهیه کنندگی مهدی احمدی به مدت 60 دقیقه دوشنبه‌ها ساعت ۱۷:۲۰ از شبکه قزوین پخش می‌شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان