۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین حضور سردار سلیمانی برای مستضعفان جهان نعمت بزرگی بود/ استکبار جهانی با ترور نمی‌تواند نور مقاومت را خاموش کند
کد خبر: ۳۴۶۹۲۰ نویسنده: مادر شهید شیری تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۲ ساعت: ۱۷:۱۵ ↗ لینک کوتاه

مادر مدافع حرم شهید شیری در مصاحبه با صبح‌قزوین:

حضور سردار سلیمانی برای مستضعفان جهان نعمت بزرگی بود/ استکبار جهانی با ترور نمی‌تواند نور مقاومت را خاموش کند

مادر مدافع حرم شهید شیری گفت: هدف از ترور شهدای ما همچون شهید سلیمانی خاموش کردن نور جریان مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی است اما دشمن هرگز نمی‌تواند در این مسیر موفق عمل کند.

حضور سردار سلیمانی برای مستضعفان جهان نعمت بزرگی بود/ استکبار جهانی با ترور نمی‌تواند نور مقاومت را خاموش کند

رقیه شیری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین با اشاره به دستاوردهای شهید حاج قاسم سلیمانی در حوزه امنیت کشور و منطقه اظهار کرد: این شهید بزرگوار، سیدالشهدای امنیت ایران و کشورهای اسلامی جهان است.

وی افزود: سردار شهید حاج قاسم، ۴۰ سال با خلوص نیت برای ملت و اسلام خدمت کرد، لذا امروز مردم هر اندازه برای این سردار بزرگداشت بگیرند و یاد و نامش را زنده کنند، بازهم کم گذاشته‌اند چراکه این شهید، جانش را در راه حفظ اسلام و کشور فدا کرد.

مادر شهید شیری اذعان کرد: شهید سلیمانی سالیان سال قبل شهادتش و در دوران هشت سال دفاع مقدس، مجاهدت‌های بسیاری را برای میهن و اسلام انجام داد؛ سردار با عنوان کردن صحبت‌هایی همچون «ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم»، مردم را مجذوب خود کرد و در بین مردم اثرگذار بود.

شهید سلیمانی افتخار ملت ایران است

وی ادامه داد: تمام سخنان سردار شهید، حاج قاسم سلیمانی از جوانی تا زمان بزرگسالی، برای مردم خاطره است، چراکه این شهید مردم را نسبت به مسائل روز کشور آگاه می‌کرد؛ حضور سردار برای مردم دنیا نعمت بزرگی بود که با شهادت و خلوص نیتش، یادش زنده‌تر شد.

این مادر شهید مدافع حرم اضافه کرد: امروز به خوبی مشاهده می‌کنیم که سخن از سردار دل‌ها با وجود شهادتش در جامعه به فراموشی سپرده نشده و مردم همچنان از این شهید سخن می‌گویند، یعنی شهدا هنوز زنده هستند و سخن امام راحل که فرمود «هر چقدر ما را بکشید، ملت ما بیدارتر می‌شود»، به خوبی برای همه به اثبات رسیده است.

مادر شهید شیری با بیان اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی مردم را آگاه‌تر کرد، عنوان کرد: این شهید عامل افتخار ملت ایران و جریان مقاومت بود، همواره در تلاش بود محبت خود را نسبت به شهدای مدافع حرم و هشت سال دفاع مقدس نشان دهد، لذا مردم باید از این سبک و سیره شهید الگو بگیرند.

با ترور شهدا، یادشان زنده‌تر می‌شود

وی مطرح کرد: برخی عنوان می‌کنند مدافعان حرم برای دریافت پول به سوریه اعزام می‌شوند، در پاسخ این افراد باید گفت، مگر می‌شود انسانی برای به دست آوردن پول، خانواده خود را به خطر بیاندازد؟

این مادر شهید مدافع حرم تصریح کرد: برای ادامه راه سردار شهید سلیمانی باید به کلیدواژه‌ها و صحبت‌های آن شهید توجه و به آنها عمل کنیم؛ شهدای بسیاری برای حفظ امنیت و ناموس در طول تاریخ شهید شده‌اند اما فراموش نکنیم خون شهداء هرگز پایمال نمی‌شود، بلکه روز به روز جاری‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام با ترور نمی‌توانند نور مقاومت را خاموش کنند، اضافه کرد: از خانواده‌ها می‌خواهم سیره و زندگی شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم را به فرزندان خود یادآوری کنند، امروز دشمن با تحریف به دنبال ریشه کن کردن بنیان‌های دینی و اعتقادی و اخلاقی و ایمانی ماست.

مادر شهید شیری با اشاره به اهداف ترور مدافعان حرم از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: هدف از این ترور، شکست اسلام است، اما به لطف الهی این دشمنان هیچ‌گاه نمی‌توانند به اهداف خود برسند؛ ترور شهدایی همچون شهیدحاج قاسم و شهدای دیگر توسط دشمنان، بصیرت مردم را افزایش می‌دهد و آنها را نسبت به حضور ایران در جریان مقاومت آگاهتر می‌کند.

وی اذعان کرد: شرایط موجود کشور و نارضایتی مردم برآمده از عملکرد نامناسب مسئولان است؛ برخی از مردم واقعا در شرایط سختی هستند به گونه‌ای که حتی نمی‌توانند مخارج زندگی خود را تأمین کنند اما از بیان مشکلاتشان خودداری می‌کنند.

انتقام سختی برای قاتلان سردار در راه است

این مادر شهید ادامه داد: نباید شرایط نامناسب اقتصادی کشور را به حساب تحریم‌های آمریکا گذاشت، چراکه بخش قابل توجهی از این مشکلات برگرفته از عملکرد نامناسب مسئولان است؛ مردم برای دفاع از کشور و این مرز و بوم همیشه در صحنه حضور دارند این در حالی است که مسئولان با بی‌تدبیری خود به مردم ظلم می‌کنند.

وی اضافه کرد: برخی کارگران با سختی دست و پنجه نرم می‌کنند و برخی خانواده‌ها هم به علت نداشتن امکانات مناسب اینترنت و فضای مجازی از آموزش محروم هستند؛ زمانی که مسئولان در زمان انتخابات از مردم درخواست مشارکت در انتخابات را دارند، باید در زمان سختی‌ها نیز گره‌گشای حل مشکلات آنها باشند.

این مادر شهید مدافع حرم تصریح کرد: چرا مسئولان به وضع اقتصادی و معیشتی مردم توجهی نمی‌کنند و به آنها ظلم می‌کنند؟ مسئولان باید حل مشکلات مردم را به صورت جدی دنبال کرده و گره‌گشایی کنند.

وی در پایان درباره انتقام از قاتلان سردار سلیمانی یادآور شد: انتقام سختی را باید از دشمن برای ترور شهید سلیمانی گرفت و مشت محکمی بر دهان آمریکا و مستکبران زد؛ انتقام سخت سردار این است که مسئولان کمک کنند مردم در رفاه و آسایش و فارغ از مشکلات و پشتیبان ولایت فقیه باشند.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان