۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین جلوگیری از تعطیلی ۱۵ شرکت تولیدی/ جرائم خشن در تاکستان ۲۵درصد کاهش یافت
کد خبر: ۳۴۶۸۸۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۱ ساعت: ۱۳:۴۸ ↗ لینک کوتاه

دادستان تاکستان خبرداد

جلوگیری از تعطیلی ۱۵ شرکت تولیدی/ جرائم خشن در تاکستان ۲۵درصد کاهش یافت

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان گفت: با اقدامات صورت گرفته و کاهش نرخ بیکاری شهرستان طی ۹ ماه سال جاری شاهد کاهش ۲۵ درصدی جرائم خشن بوده‌ایم.

جلوگیری از تعطیلی ۱۵ شرکت تولیدی/ جرائم خشن در تاکستان ۲۵درصد کاهش یافت

حسین رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ با اشاره به عملکرد نه ماهه کمیته اقتصاد مقاومتی شهرستان تاکستان اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته در حوزه واحدهای صنعتی جهت رفع مشکلات آنها، خوشبختانه شاهد جذب و اشتغال بالغ بر هزار و 36 نفر نیروی کار به صورت مستقیم و 330 نفر هم به صورت غیرمستقیم در واحدهای تولیدی و جلوگیری از تعدیل هزار و 500 نفر نیرو بوده‌ایم.

وی درمورد تاثیرگذاری اشتغال در حوزه خانواده بیان کرد: این امر در کاهش آسیب‌پذیری و گسیختگی بنیان خانواده‌ها، کاهش تنش در زندگی اجتماعی که از بزرگ‌ترین مشکلات قشر کارگر بوده و کاهش ضرب و جرح به ویژه نسبت به همسر نقش سازنده داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان در ادامه به کاهش آمار جرائم در این شهرستان اشاره کرد و افزود: با اقدامات صورت گرفته و کاهش نرخ بیکاری شهرستان طی 9 ماه سال جاری شاهد کاهش 25 درصدی جرائم خشن بوده‌ایم و همچنین تجمعات کارگری جهت مطالبات شغلی نیز 85 درصد کاهش داشته است.

وی با بیان سایر اقدامات این کمیته تصریح کرد: توزیع 750 تن روغن مایع خوراکی که بدلیل بروز برخی مشکلات در شرکت دپو شده بود، جابجایی خط تولید سه شرکت به مواد ضدعفونی کننده باتوجه به شیوع ویروس کرونا و نیاز کشور، بازدید میدانی از 15 شرکت تولیدی شهرستان جهت بررسی مشکلاتشان، اتخاذ تصمیم و ارائه راهکار و پیگیری تا حصول نتیجه در خصوص 18 واحد صنعتی دیگر از جمله اقدامات انجام شده است.

رجبی در پایان عنوان کرد: اقدام جهت تسهیل در امر افزایش خط تولید تعدادی از شرکت‌های بزرگ منطقه و کشور مانند شرکت یاتاقان بوش ایران، اعلام به شرکت‌ها مبنی بر جذب نیروی بومی و خرید وسایل و ملزومات مورد نیاز حتی‌الامکان از شهرستان که این موضوع نیز به رونق تولید کمک شایانی کرده از جمله دیگر اقدامات این کمیته است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان