۲۴/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۶ جمعه

صبح قزوین پلمب ۹ واحد گردشگری متخلف در قزوین
کد خبر: ۳۴۶۸۷۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۱ ساعت: ۹:۲۸ ↗ لینک کوتاه

معاون میراث فرهنگی استان خبرداد

پلمب ۹ واحد گردشگری متخلف در قزوین

معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۹ واحد متخلف گردشگری به دلیل تخلفات صنفی، بهداشتی و عدم رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا پلمب شده‌اند.

پلمب ۹ واحد گردشگری متخلف در قزوین

نادر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: به دنبال بازدید مستمر بازرسان کمیته نظارت بر تاسیسات گردشگری استان برای کنترل و مقابله با گسترش ویروس کرونا، یک واحد اقامتی بین‌راهی و یک سفره‌خانه سنتی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی تا اطلاع ثانوی پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون ۹ واحد متخلف گردشگری به دلیل تخلفات صنفی، بهداشتی و عدم رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا پلمب شده‌اند.

معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین تصریح کرد: در شرایط کنونی نظارت بازرسان کمیته نظارت بر تاسیسات گردشگری استان تا برقراری شرایط عادی به صورت مستمر و با جدیت ادامه خواهد داشت و بدون شک با موارد تخلف در واحدها که سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد، برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی در پایان گفت: هم‌استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای گردشگری از طریق تماس با تلفن گویای ۰۲۸۳۳۶۸۵۰۲۴ شکایات خود را ثبت نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان