۲۴/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۶ جمعه

صبح قزوین رئیس جدید ستاد بازسازی عتبات ‌عالیات استان قزوین معرفی شد
کد خبر: ۳۴۶۸۵۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۳۰ ساعت: ۱۲:۴۷ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولان کشوری و استانی؛

رئیس جدید ستاد بازسازی عتبات ‌عالیات استان قزوین معرفی شد

با حضور مسئولان کشوری و استانی رئیس جدید ستاد بازسازی عتبات ‌عالیات استان قزوین معرفی شد.

رئیس جدید ستاد بازسازی عتبات ‌عالیات استان قزوین معرفی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید ستاد بازسازی عتبات ‌عالیات استان قزوین امروز(یکشنبه) با حضور آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، مجید نامجو جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور، سردار شاهرخی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در این مراسم با تبریک ولادت حضرت زینب(س) اظهار کرد: حضرت زینب(س) در مراسم یزید خطاب به او فرمود من حقارت و کوچکی تو را نشان می‌دهم و سوگند یاد کرد و فرمود که یزید تو هیچگاه نمی‌توانی وحی و یاد ما را خاموش کنی و این آرمان زینبی در عصر ما با حضور سردارانی چون شما عزیزان با قدرت ادامه یافته است.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: تناسب بین حرم‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و مسئولان تلاش کنند تا تناسب فیزیکی و معنوی حرم‌ها نسبت به اهمیت هر کدام مورد توجه قرار گیرد و همخوانی داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه حرم طفلان مسلم را مرکز و پایگاه حمایت از نوجوانان قرار دهیم، عنوان کرد: حرم طفلان مسلم را با نگاه ایمانی و ولایی محور، حمایت از نوجوانان قرار دهیم و این پایگاهی که امروز در جهان اسلام شناخته شده است را در این حوزه برجسته کنیم.

عابدینی در پایان بیان کرد: عتبات عالیات قطعه‌ای از پازل مجموعه‌های انقلابی، ایمانی و ارزشی است و این مجموعه‌ها با همکاری و یاری رساندن به یکدیگر می‌توانند اثر بیشتری داشته باشند و امیدواریم هر روز شاهد تقویت همکاری مجموعه‌های انقلابی و ارزشی باشیم.

در ابتدای این دیدار مجید نامجو جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور اظهار کرد: استان قزوین از نظر فعالیت، کار و تلاش جزو استان‌های خوب کشور است و پروژه‌های خوبی را با همکاری مردم استان قزوین در حرم طفلان مسلم پیش می‌برند.

وی بیان کرد: از مسئولان می‌خواهیم همانند گذشته حمایت‌های خود را از مجموعه ستاد بازسازی عتبات عالیات داشته باشند تا بتوانیم تعهداتی که داریم را به انجام برسانیم و پروژه‌ها را طبق زمان‌بندی پیش ببریم.

در پایان این مراسم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین از حامد کبودوند رئیس پیشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قدردانی و برای مهدی طاهرخانی رئیس جدید آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان