۲۴/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۶ جمعه

صبح قزوین جبهه مؤمن و انقلابی قزوین از ظرفیت بالایی برخوردار است
کد خبر: ۳۴۶۷۲۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۲۴ ساعت: ۱۱:۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان:

جبهه مؤمن و انقلابی قزوین از ظرفیت بالایی برخوردار است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار مدیرعامل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء(ص) کشور گفت: نیروهای مؤمن، انقلابی و جهادی استان قزوین از ظرفیت بالایی برخوردار هستند.

جبهه مؤمن و انقلابی قزوین از ظرفیت بالایی برخوردار است

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امروز(دوشنبه) در دیدار سید‌احمد عبودتیان مدیرعامل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء(ص) کشور که به منظور تکریم و معارفه دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان به قزوین سفر کرده بود، اظهار کرد: نیروهای مؤمن، انقلابی و جهادی در استان قزوین از ظرفیت بسیار بالایی برخوردارند و همواره در پیشبرد آرمان‌های انقلاب و حل چالش‌ها و بحران‌های کشور به خوبی به میدان آمده‌اند.

وی ادامه داد: این عزیزان سرمایه‌های معنوی عظیمی برای کشور محسوب می‌شوند و همواره تلاش ما باید بر این باشد که این روحیه‌ها حفظ و تقویت شود و الحمدالله رویکردها و برنامه‌ها بر همین مسیر استوار بوده است.

امام جمعه قزوین پرورش نیروهای مؤمن و انقلابی را یکی از کارهای مهم و حیاتی دانست و افزود: هر جا کشور با بحرانی مواجه شده، نیروهای مؤمن و انقلابی پای کار آمده‌اند و امیدواریم تلاش کنیم تا هر روز فضای پرورش و تربیت نیروهای انقلابی را با جدیت بیشتری دنبال کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین به اهمیت کار جمعی نیز اشاره کرد و گفت: قرآن برای ورود به کار جمعی شرایطی را تعیین کرده که ایمان، تقوا و تسلیم از جمله آنهاست و اگر همه ما در مسئولیت‌هایی که بر عهده داریم با این اصول وارد کارهای جمعی و گروهی شویم، یقیناً موفقیت‌ها چشم‌گیر و عظیم خواهند بود.

وی در پایان تأکید کرد: تلاش کنیم هم‌افزایانه کارها را پیش ببریم و قرآن را پیشوای خود قرار دهیم چرا که در متون دینی آمده است اگر قرآن را پیشوای خود بگیریم، ما را به سمت بهشت سوق می‌دهد و این هدف برای انسان ارزشمندترین و والاترین هدف است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان