۲۴/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۶ جمعه

صبح قزوین زمان داوری تلاوت نمایندگان قزوین در مسابقات قرآن مشخص شد
کد خبر: ۳۴۶۵۹۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۱۸ ساعت: ۹:۳۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان:

زمان داوری تلاوت نمایندگان قزوین در مسابقات قرآن مشخص شد

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین از مشخص شدن زمان داوری تلاوت نمایندگان قزوین در مرحله کشوری چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش برادران خبر داد.

زمان داوری تلاوت نمایندگان قزوین در مسابقات قرآن مشخص شد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ مرحله ضبط قرائت شرکت‌کنندگان چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش آقایان که از ۱۷ آبان‌ماه آغاز شده بود، پنجشنبه(۲۲آبان‌ماه) با اجرای نمایندگان‌ استان‌ها به پایان رسید.
 
حجت‌الاسلام سیدمصطفی مجیدی در این خصوص اظهار کرد: نمایندگان استان در تاریخ 21 آبان ماه با حضور در استودیوهای مرکز استانی صدا و سیما استان قزوین اجرای خود در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل قرآن، حفظ ۲۰ جزء، دعاخوانی، اذان و تواشیح و هم‌خوانی را انجام دادند.
 
وی ادامه داد: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده، زمان‌ پخش تلویزیونی این مسابقات هفته دوم آذرماه از طریق شبکه قرآن و معارف سیما خواهد بود؛ که روز جمعه 21 آذرماه از ساعت 8 لغایت 11:45 صبح تلاوت نمایندگان استان داوری می‌شود.
 
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین بیان کرد: داوری این مسابقات همزمان با پخش تلویزیونی به صورت زنده صورت خواهد گرفت و برای اولین بار است که مسابقات قرآن به چنین روشی برگزار می‌شود.
 
وی در مورد مسابقات قران در بخش خواهران عنوان کرد: در بخش بانوان مسابقات، به صورت ویدئوکنفرانسی در 18 آبان ماه برگزار شد.
 
گفتنی است؛ در مرحله کشوری و پایانی چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه در بخش بانوان ۱۴۹ شرکت‌کننده و در بخش آقایان نیز ۲۳۰ شرکت‌کننده رقابت کردند.
 
در بخش خواهران، چهار نفر از استان قزوین به مرحله کشوری راه یافتند که در رشته‌های حفظ 20 جزء مرضیه سهرابی، حفظ کل مهناز مومنی، ترتیل انسیه حاج یوسفی و در رشته قرائت تحقیق نیز زهرا کریم‌خان‌زند به رقابت پرداختند.
 
در بخش برادران نیز مسابقات در حفظ 20 جزء محمدجواد محجور، حفظ کل سعید علی اکبری، قرائت ترتیل مهدی جوزی، رشته اذان علی غلامی، قرائت تحقیق سید مصطفی حسینی و علی غلامی برگزارشد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان