۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین چتر نجات اورژانس قزوین بر زندگی ۲ مادر باردار
کد خبر: ۳۴۶۵۸۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۱۷ ساعت: ۱۵:۴۰ ↗ لینک کوتاه

در روزهای برفی صورت گرفت؛

چتر نجات اورژانس قزوین بر زندگی ۲ مادر باردار

به علت بارش شدید برف و کولاک و بسته بودن مسیر عملیات در مسیر تاکستان بازکردن مسیر آمبولانس توسط ستاد بحران شهر انجام گرفت تا جان دو مادر باردار نجات داده شود.

چتر نجات اورژانس قزوین بر زندگی ۲ مادر باردار

سهیل سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در ساعت ۶ صبح امروز تماسی از سوی خانواده‌های دو مادر باردار با مرکز ارتباطات فوریت‌های پزشکی استان قزوین گرفته شد.

کوی افزود: با توجه به موقعیت مکانی در روستای اورنه بخش ضیاءآباد سریعا تکنسین‌های پایگاه ضیاءآباد به همراه مسئول مرکز جامع سلامت، عوامل هلال احمر، ستاد بحران بخش و عوامل خدمات شهری شهرداری ضیاءآباد به سمت روستای اورنه حرکت کردند.

رئیس اورژانس قزوین اذعان کرد: به علت بارش شدید برف و کولاک و بسته بودن مسیر عملیات بازکردن مسیر آمبولانس توسط ستاد بحران شهر انجام گرفت.

وی عنوان کرد: این ماموریت اورژانس در ساعت ۶:۰۰ صبح آغاز شد و تا رسیدن بر بالین مادران باردار در حدود سه ساعت طول کشید.

این مقام مسئول بیان کرد: پس از رسیدن بر بالین مادران باردار که در ماه هشتم بارداری بودند، معاینات کامل انجام شد و هر دو مادر باردار تشخیص بر انتقال بر بیمارستان و نیاز به بستری داشتند.

وی گفت: با در نظر گرفتن شرایط کامل بارداری این مادران و مشکوک بودن به زایمان زودتر از موعد توسط عوامل فوریت‌های پزشکی و هلال احمر به بیمارستان شفا تاکستان منتقل شدند. 

سلطانی ابراز کرد: این ماموریت تا ساعت ۱۳:۰۰ امروز به طول انجامید و حال مادران و نوزادان مساعد بوده و درسلامت کامل به سر می‌برند.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان