۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین بیش از ۲۵۰۰ تُن روغن در قزوین توزیع شد/ راه‌اندازی مرکز فوریت‌‌های رسیدگی به شکایات و کنترل بازار
کد خبر: ۳۴۶۵۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۱۵ ساعت: ۱۹:۲۰ ↗ لینک کوتاه

سرپرست سازمان صمت استان:

بیش از ۲۵۰۰ تُن روغن در قزوین توزیع شد/ راه‌اندازی مرکز فوریت‌‌های رسیدگی به شکایات و کنترل بازار

سرپرست سازمان صمت استان قزوین گفت: طی سه ماه گذشته دو هزار و ۶۵۰ تن روغن در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان توزیع و ۵۰ تن روغن مایع به واحدهای صنفی اختصاص یافته است.

بیش از ۲۵۰۰ تُن روغن در قزوین توزیع شد/ راه‌اندازی مرکز فوریت‌‌های رسیدگی به شکایات و کنترل بازار

به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین، عزیزالله افضلی امروز(شنبه) در جلسه ستاد تنظیم بازار در سالن جلسات استانداری قزوین با اشاره به موجودی کالاهای اساسی اظهار کرد: ۵ هزار و ۴۰۰ تن جو، ۸ هزار و ۴۰۰ تن ذرت، یکهزار و ۳۰۰ تن کنجاله سویا، ۴۰ تن گوشت منجمد وارداتی، ۸۰ تن مرغ منجمد داخلی، ۹۸ هزار تن گندم، ۳ هزار و ۴۰۰ تن برنج و سه هزار تن شکر میزان موجودی کالاهاست.

وی افزود: میزان موجودی جو در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال‌جاری برابر ۷ هزار و ۵۰۰ تن، میزان ذرت برابر ۱۰ هزار و ۵۰۰ تن، میزان کنجاله سویا ۴ هزار و ۴۰۰ تن، میزان گوشت منجمد وارداتی شامل ۱۳۰ تن و میزان مرغ منجمد داخلی برابر ۲۵۰ تن بوده است.

سرپرست سازمان صمت استان قزوین یادآور شد: ۷۰ هزار تن روغن به روغن‌کشی‌ها تخصیص یافته که سهمیه استان ۱۵۰۰ تن بوده و این میزان به ۶ هزار و ۷۰۰ تن رسیده است.

توزیع بیش از ۴۰۰ تن مرغ گرم در استان

افضلی عنوان کرد: تقریبا از ابتدای آذرماه تا به امروز، ۴۵۵ تن مرغ گرم در استان با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار توزیع شده است؛ توزیع ۵۰۰ تن برنج را در دستور کار قرار داریم که ۲۰۰ تن توزیع شده و مابقی تا پایان ماه توزیع می‌شود.

وی گفت: هیچ گونه مشکلی در تامین و توزیع کالا‌های اساسی از جمله روغن در استان قزوین وجود ندارد؛ طی سه ماه گذشته نیز دو هزار و ۶۵۰ تن روغن در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان توزیع و ۵۰ تن روغن مایع به واحدهای صنفی اختصاص یافته است.

سرپرست سازمان صمت استان قزوین ادامه داد: توزیع یک‌هزار و ۵۰۰ تن روغن جامد برای تامین واحدهای صنعتی و تولیدی استان در نظر گرفته شده بود که با رایزنی‌های صورت گرفته، ۶ هزار و ۷۰۰ تن برای بخش صنعت جذب شده است.

افضلی در ادامه به راه‌اندازی مرکز فوریت‌های رسیدگی به شکایات و کنترل بازار اشاره و عنوان کرد: این مرکز با هم افزایی و تجمیع امکانات سازمان صمت و اتاق اصناف به منظور پاسخگویی به نیاز جامعه و مردم استان راه‌اندازی شده است.

وی در پایان گفت: ۲۲۰ تن مرغ منجمد به استان اختصاص داده شده است که روزانه ۳۰ تن مرغ در استان توزیع می‌شود.

گفتنی است؛ در این جلسه، نمایندگانی از واحدهای دامی نیز حضور داشتند که گزارشی را از وضعیت این واحدها ارائه دادند.

انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان