۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین جان باختن ۳۲۱ بیمار کرونا در کشور
کد خبر: ۳۴۶۵۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۱۵ ساعت: ۱۴:۴۸ ↗ لینک کوتاه

سخنگوی وزارت بهداشت خبرداد

جان باختن ۳۲۱ بیمار کرونا در کشور

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۲۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۰ هزار و ۱۶ نفر رسید.

جان باختن ۳۲۱ بیمار کرونا در کشور

به گزارش سرویس سلامت صبح قزوین؛ سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۱۵ آذر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۲ هزار و ۱۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۵۶۲ نفر از آنها بستری شدند.

وی گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۲۸ هزار و ۹۸۶ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۲۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۰ هزار و ۱۶ نفر رسید.

لاری تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون ۷۱۹ هزار و ۷۰۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.  ۵ هزار و ۸۱۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت توضیح داد: تا کنون ۶ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۶۲۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. هم اکنون ۶۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۷۸ شهرستان نارنجی و ۱۰۶ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.
منبع: دانا
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان