۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین محدودیت‌ حضور کارمندان در ادارات تمدید شد
کد خبر: ۳۴۶۵۲۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۱۴ ساعت: ۲۳:۰ ↗ لینک کوتاه

سخنگوی آموزش و پرورش استان قزوین:

محدودیت‌ حضور کارمندان در ادارات تمدید شد

سخنگوی آموزش و پرورش استان قزوین گفت:‌ با تصمیم ستاد کرونا در استان قزوین محدودیت‌های حضور کارمندان در ادارات آموزش و پرورش، مناطق و نواحی ۱۴ گانه تمدید شد.

محدودیت‌ حضور کارمندان در ادارات تمدید شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ روح الله مومنی با صدور اطلاعیه ای از تمدید محدودیت های حضور کارمندان ادارات آموزش و پرورش، مناطق و نواحی ۱۴ گانه طی هفته آینده خبر داد.

سخنگوی آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: با توجه به استمرار وضعیت بحران در شهرهای قرمز و با تصمیم و اعلام ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان؛ از روز شنبه ۱۵ آذرماه به مدت یک هفته دیگر محدودیت‌ها تمدید شد.

وی اضافه کرد: طی هفته جاری حضور کارمندان در ادارات تمدیدشده و صرفاً تعدادی از افراد، که به تشخیص مدیر استان یا شهرستان، حضورشان برای انجام به‌موقع ماموریت‌های اصلی ودارای فوریت، اجتناب ناپذیر است، در محل کار حضور پیدا خواهند کرد و بقیه کارکنان با استفاده از دورکاری، مسئولیت های محوله را انجام خواهند داد.

عضو شورای معاونین تصریح کرد: در این مدت، آموزش های مجازی در همه شهرستان‌ها و مناطق برقرار است و با نظارت و راهبری غیرحضوری مدیران واحدهای آموزشی و کارشناسان صورت می پذیرد.

مومنی عنوان کرد: حضور و فعالیت کادر اداری و آموزشی، مجازی است اما حضور کارکنانی که حفاظت فیزیکی، تاسیسات و سامانه های الکترونیکی مدارس را برعهده دارند، لازم و ضروری است.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان