۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین استقرار توده هوای سرد در طول هفته جاری/ دمای قزوین به زیر صفر می‌رسد
کد خبر: ۳۴۶۵۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۱۴ ساعت: ۲۰:۳۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین هشدار داد

استقرار توده هوای سرد در طول هفته جاری/ دمای قزوین به زیر صفر می‌رسد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: با استقرار توده هوای سرد در طول هفته جاری، جهاد کشاورزی اقدامات لازم در خصوص اطلاع رسانی به دامداری و مرغداری‌ها جهت حفظ ذخیره غذایی احشام و سوخت واحدها به عمل آورند.

استقرار توده هوای سرد در طول هفته جاری/ دمای قزوین به زیر صفر می‌رسد

قدرت‌الله مهدیخانی، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی و صدور هشدار زرد، از اواخر وقت امروز تا ظهر دوشنبه استان قزوین تحت تأثیر سامانه بارشی همراه با برف و باران قرار گرفته و دمای هوای نیز تا اواخر هفته آینده زیر صفر درجه خواهد بود.

وی افزود: با توجه به شرایط جوی، به شهروندان استان به طور جدی از سفرهای غیرضروری، حتی درون استانی نیز خودداری کنند و در صورت سفر اضطراری، تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیز چرخ، لباس گرم و توشه غذایی همراه داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تصریح کرد: گروه های نمک پاشی و برف روبی شهرداری در آماده باش هستند مبادی ورودی و خروجی رودخانه های استان نیز تحت کنترل هستند.

وی عنوان کرد: با استقرار توده هوای سرد در طول هفته جاری، جهاد کشاورزی اقدامات لازم در خصوص اطلاع رسانی به دامداری و مرغداری‌ها جهت حفظ ذخیره غذایی احشام و سوخت واحدها به عمل آورند.

این مقام مسئول بیان کرد: شرکت آب منطقه‌ای استان به عنوان متولی اصلی نظارت بر رودخانه‌ها، در هفته جاری نیز باید مراقب طغیان‌های احتمالی نیز باشد.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان