۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین آغاز ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ از امروز
کد خبر: ۳۴۶۵۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۱۳ ساعت: ۱۶:۴ ↗ لینک کوتاه

آغاز ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ از امروز

سخنگوی سازمان سنجش از آغاز ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ و بیست و ششمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از امروز خبر داد.

آغاز ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ از امروز
 

به گزارش سرویس دانشگاه صبح قزوین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور ، درباره زمان شروع ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۰ اظهار کرد: متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ و همچنین بیست و ششمین المپیاد علمی دانشجویی کشور با در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که امروز منتشر می شود می توانند با فعال شدن لینک ثبت نام از امروز (یکشنبه، ۱۶ آذر) به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند. 

زرین آمیزی با بیان اینکه مهلت ثبت نام در روز یکشنبه، ۲۳ آذر پایان می‌یابد، ادامه داد: ثبت نام فقط به صورت اینترنتی و از طریق سایت اطلاع رسانی سازمان سنجش انجام می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش درباره هزینه این آزمون گفت: متقاضیان با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۹۰ هزار تومان به عنوان وجه ثبت نام شرکت در آزمون یک کد رشته امتحانی، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش افزود: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. متقاضیان لازم است از روز دوشنبه، ۳ خرداد تا چهارشنبه، ۵ خرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

زرین آمیزی بیان کرد: متقاضیان ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه رزمندگان و ایثارگران در صورتی که دارای شرایط باشند، می‌توانند حداکثر در دو رشته امتحانی متقاضی ثبت نام در این آزمون شوند.

او درباره زمان برگزاری المپیاد علمی دانشجویی کشور گفت: متقاضیان می‌توانند همزمان با برگزاری امتحانات آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰، در اولین مرحله دوره بیست و ششمین آزمون المپیاد علمی- دانشجویی کشور بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون شرکت کنند.

زرین آمیزی درباره ثبت نام در دو کد رشته توضیح داد:  متقاضیانی که علاوه بر رشته انتخابی یا امتحانی اصلی (رشته اول) علاقه مند به شرکت در رشته امتحانی دوم هستند، باید کد رشته امتحانی دوم را نیز در بند مربوط در تقاضانامه قید کنند. این دسته از متقاضیان باید برای رشته امتحانی دوم یک کارت اعتباری دیگر، به مبلغ ۹۰ هزار تومان علاوه بر کارت اعتباری اول خریداری کنند.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان