۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین اجازه مهمل بافی‌ را به فرزندان خلف امریکای جنایتکار! در هر پست و منصبی نخواهیم داد
کد خبر: ۳۴۶۴۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۱۰ ساعت: ۱۵:۰ ↗ لینک کوتاه

بیانیه بسیج دانشجویی قزوین در محکومیت اهانت به امام راحل:

اجازه مهمل بافی‌ را به فرزندان خلف امریکای جنایتکار! در هر پست و منصبی نخواهیم داد

در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان در محکومیت اهانت به امام راحل آمده است: اطمینان می‌دهیم تا زمانی که فرزندان معنوی امام عزیز و این ملت روشن ضمیر، بصیر و انقلابی در صحنه هستند، اجازه چنین مهمل بافی‌ها را به فرزندان خلف امریکای جنایتکار! در هر پست و منصبی نخواهند داد.

اجازه مهمل بافی‌ را به فرزندان خلف امریکای جنایتکار! در هر پست و منصبی نخواهیم داد

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین در محکومیت اهانت به ساحت حضرت امام خمینی(ره) با انتشار بیانیه‌ای خطاب به دادستان کل کشور خواستار برخورد بهنگام و قاطع در مقابل جریان تحریف شدند.

در این بیانیه آمده است: با احترام، چندی پیش بود که مقام معظم رهبری به مناسبت عید قربان در بیاناتی حکیمانه جامعه را متوجه خطری در تراز تحریم‌های ظالمانه و غیرانسانی نظام سلطه کردند، آن خطر چیزی جز جریان تحریف نیست؛ تحریف حقایق و واژگونه نشان دادن واقعیات و بیان روایت‌های نامعتبر و نادرست از انقلاب اسلامی.

به تازگی انتشار مصاحبه رئیس سازمان محیط زیست و معاون رئیس‌جمهور در سطح رسانه‌های عمومی و مجازی این واقعیت را آشکار می‌سازد که جریانی قصد دارد به موازات تحریم‌های ظالمانه، در جنگ روایت‌ها و ادراکی، شناخت و باورها و در نهایت اعتماد و اعتقاد مردم را به انقلاب اسلامی و امام و پیشوای بت شکن آن، تضعیف و تحریف کنند.

این بیانیه می‌افزاید: رئیس سازمان محیط زیست در طول این مصاحبه سراسر شبهه افکنانه، دست به کنایه و طعنه زنی نسبت به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و توهین و افترا نسبت به افراد مختلف خصوصاً شخص معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) زده است.

چگونه می‌شود کسی در سایه جمهوری اسلامی زیست کند و نان این انقلاب را به عنوان معاون رئیس جمهور بخورد و به راحتی این اظهارات سخیف و جاهلانه و البته مغرضانه را به ساحت نورانی آن بزرگ مرد قرن معاصر نسبت دهد؟ چطور می‌توان این نمک نشناسی‌ها و ظلم آشکار به ساحت آن یگانه دوران، که عصر حاضر متأثر از اندیشه پاک اوست را پاسخ نداد؟

این بیانیه در ادامه اذعان کرد: اطمینان می‌دهیم تا زمانی که فرزندان معنوی امام عزیز و این ملت روشن ضمیر، بصیر و انقلابی در صحنه هستند، اجازه چنین مهمل بافی‌ها را به فرزندان خلف امریکای جنایتکار! در هر پست و منصبی نخواهند داد.

ما دانشجویان بسیجی استان قزوین از دادستان کل کشور به عنوان مدعی العموم و سنگربان حریم مقدسات این ملت رنج‌دیده که هزینه‌های سنگینی را پای انقلاب و امام راحل آن داده‌اند، مصرانه خواستاریم با برخورد بهنگام و قاطع، اجازه ندهید جریان تحریف با استفاده از مهره‌های پشیمان و واداده در برابر غرب که شوربختانه در قامت یک کارگزار رسمی دولت جمهوری اسلامی ایران، این چنین مقام منیع و عرشی بنیانگذار انقلاب اسلامی را هتک و سعی بر تحریف حقایق و قلب واقعیت می‌کند، فرصت‌های دیگری را رقم زنند!

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان