۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین امام خمینی(ره) فرزند راستین اسلام است/ قوه قضاییه از توهین به بنیانگذار انقلاب چشم‌پوشی نکند
کد خبر: ۳۴۶۳۸۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۸ ساعت: ۲۲:۱۵ ↗ لینک کوتاه

بیانیه سازمان‌های بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی قزوین نسبت به توهین به امام راحل:

امام خمینی(ره) فرزند راستین اسلام است/ قوه قضاییه از توهین به بنیانگذار انقلاب چشم‌پوشی نکند

در بیانیه سازمان‌های بسج فرهنگیان و دانش‌آموزی نسبت به توهین به امام راحل آمده است: مسئولان ارشد نظام و قوه قضاییه برای حفظ ارزشهای دینی نباید از توهین صورت گرفته از سوی رئیس سازمان محیط زیست چشم پوشی کنند.

امام خمینی(ره) فرزند راستین اسلام است/ قوه قضاییه از توهین به بنیانگذار انقلاب چشم‌پوشی نکند

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ در پی اهانت رییس سازمان محیط زیست به ساحت قدسی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و سکوت مجامع سیاسی، سازمان‌های بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان استان قزوین بیانیه ای به شرح ذیل صادر نمودند:

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم (وَمِمَّنْ حَوْلَكُمْ مِنَ الْأَعْرَابِ مُنَافِقُونَ ۖ وَمِنْ أَهْلِ الْمَدِينَةِ ۖ مَرَدُوا عَلَى النِّفَاقِ لَا تَعْلَمُهُمْ ۖ نَحْنُ نَعْلَمُهُمْ ۚ سَنُعَذِّبُهُمْ مَرَّتَيْنِ ثُمَّ يُرَدُّونَ إِلَىٰ عَذَابٍ عَظِيمٍ) [ و از (میان) اعراب (بادیه‌نشین) که پیرامون شما هستند، گروهی منافقند، و از اهل مدینه (نیز) گروهی خوی نفاق گرفته‌اند، تو آن‌ها را نمی‌شناسی، (ولی) ما آن‌ها را می‌شناسیم، به زودی آن‌ها را دو بار عذاب خواهیم کرد، سپس به سوی عذابی بزرگ (در قیامت) فرستاده می‌شوند. سوره التوبة 101]

مهمترین و درد آورترین مسئله ای که ملت‌های اسلامی و غیراسلامی کشورهای تحت سلطه با آن مواجه است موضوع آمریکاست.(امام خمینی(ره))

آنچه که کشور را از سلطه‌ی بیگانگان نجات داد اقدامات جهادی معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) بود این امام بود که مردم را علیه باطل به پا داشت و با تکیه بر اسلام از مردم خواست تا دست بیگانگان من جمله آمریکا را از کشور کوتاه کرده و چهره‌ی واقعی غرب را به جهانیان آشکار سازند.

امام خمینی در 13 آبان ماه سال 58 از آغاز مبارزه با استبداد شاهنشاهی آمریکا را به عنوان عامل اصلی خیانت‌ها و جنایات شاه به مردم ایران و جهان معرفی کرد و در برابر سردمداران جهانخوار آن کشور موضعی استقلال طلبانه و سازش ناپذیر گرفت.

مبارزه و تسلیم ناپذیری در مقابل مستکبران عالم خصوصاً ابرقدرت آمریکا و حمایت از مستضعفان جهان، زیربنای همیشگی اندیشه سیاسی امام خمینی است چنانچه که این استکبار ستیزی نه تنها در بیان بلکه در عمل ایشان نیز نیز قابل رویت بود.

اینکه امروز برخی از مسئولین در باره شخصیت امام از تعبیر زشت «فرزند ناخلف» استفاده می‌کنند ظاهرا از کمترین میزان ادب سیاسی و اجتماعی برخوردار نبوده و در پله‌ی اول باید با اندیشه‌ی سیاسی آشنا شوند به راستی که آیا این مسئول معنای فرزند ناخلف را می‌داند؟

مطابق نقل فرهنگ‌های فارسی بهترین معنا برای این واژه « فرزندی است که مطابق با آداب خانواده اش عمل نکرده است». آیا جریان فکری نهضت اسلامی دست پرورده آمریکاست؟

حقیقت آن است که امام خمینی فرزند راستین اسلام است و سخنان چنین مسئولی نیز جز آنکه آبروی گوینده را ببرد دست آوردی نخواهد داشت، چراکه مردم ایران و مستضعفان جهان بهتر می‌دانند که امام در کدام مکتب پرورش یافته و در کدام اندیشه مستغرق بوده و از کدام چشمه فکری سیراب شده است.

امروز اگر ما در خط مقدم اسلام قرارگرفته و نعمات انقلاب استفاده می‌کنیم این امنیت را مدیون امام و تدابیر ایشان هستیم اما اینکه در این میان مسئولی از روی جهالت تعابیر ناپسندی را به شخص پایه‌گذار انقلاب نسبت می‌دهد بی شک باید محکوم واقع شود.

مسئولین دولتی و بالاخص قوه‌ی قضاییه برای حفظ نظام و ارزش‌ها نباید از این اهانت چشم پوشی کنند و هرچه سریعتر ضمن اعلام موضع خود در خصوص این اظهارات سخیف، نسبت به عزل مسئولانی که بویی از اندیشه‌ی اسلامی و ولایی نبرده اند، برای پاسداری از انقلاب و اسلام و البته اجرای حقانیت و دفاع از شخصی که سرشت اسلام و قرآن را در وجود انقلاب اسلامی نهادینه کرده است، صادر نمایند.

سازمان‌های بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان استان قزوین ضمن اعلام انزجار شدید از این اظهارات سخیف این عنصر نامطلوب، از دولت و دستگاه قضایی کشور بعنوان مطالبه، درخواست برخورد جدی با چنین افراد دون شان نظام و انقلاب اسلامي را دارد. 

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان