۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین هنجارشکنی در اجرای مصوبات کرونا جرم است/ بانک‌ها اجازه ندارند چکی را برگشت بزنند
کد خبر: ۳۴۶۳۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۸ ساعت: ۱۷:۰ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

هنجارشکنی در اجرای مصوبات کرونا جرم است/ بانک‌ها اجازه ندارند چکی را برگشت بزنند

استاندار قزوین گفت: امروز تمام تصمیمات ما در راستای قطع زنجیره کروناست که اگر این امر محقق نشود به نتیجه نمی‌رسیم؛ ما باید تا هفته آینده بتوانیم ۷۰ درصد شرایط کرونا را کنترل کنیم.

هنجارشکنی در اجرای مصوبات کرونا جرم است/ بانک‌ها اجازه ندارند چکی را برگشت بزنند

به گزارش خبرنگار سلامت صبح قزوین، هدایت‌الله جمالی‌پور امروز (شنبه) در ستاد مقابله با کرونای استان که در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: اقداماتی که هم‌اکنون برای مقابله با کرونا انجام می‌شود برای تغییر شرایط است که البته ما با شرایط مطلوب فاصله داریم.

وی افزود: انتظار ما از مدیران از جمله قرارگاه این است که به شناسایی نقاط آسیب‌زا بروند و برای آن برنامه ارائه دهند؛ باید قرارگاه کمیته‌ای تشکیل شود که چالش‌ها را بررسی کند.

استاندار قزوین بیان کرد: اقدامات ما باید کاهش دهنده باشد و شناسایی هرنقطه‌ای که احتمال تهدید در آن وجود دارد باید صورت بگیرد؛ ما باید با همت و تلاش هم این ظرفیت را افزایش دهیم؛ زیرا رصد کردن و مدیریت دقیق می‌تواند ما را به اهدافمان برساند.

وی بیان کرد: مردم نیز همراهی خوبی در این مسیر داشتند، البته ما از شرایط موجود راضی نیستیم و انتظارات ما این است که روند ابتلا به بیماری کرونا کاهش یابد.

کرونا باید تا ۷۰ درصد کنترل شود

این مقام مسئول مطرح کرد: مردم نباید برای مراجعات غیرضرور خود را به خطر اندازند و درخواست داریم به این موضوع توجه کنند؛ از مردم انتظار داریم ما را در مسائل کرونا یاری کنند، ما هنجارشکنی را نمی‌پذیریم و کسی که به قانون توجهی نمی‌کند هنجارشکن است.

جمالی‌پور ادامه داد: هرمدیری احساس کرد که منطقه‌ای دارای تهدید است باید آن را شناسایی کند؛ در این هفته از مدیران انتظار داریم که برحسب ماموریت خود، برنامه ارائه دهند.

وی یادآور شد: امروز تمام تصمیمات ما در راستای قطع زنجیره کروناست که اگر این امر محقق نشود به نتیجه نمی‌رسیم؛ ما باید تا هفته آینده بتوانیم ۷۰ درصد شرایط کرونا را کنترل کنیم.

استاندار قزوین با بیان اینکه در این شرایط از کسی قبول نمی‌کنیم هنجارشکنی کند، تصریح کرد: خواهش داریم تمام برنامه‌ها در این هفته تعطیل و فعالیت‌ها به صورت دورکاری انجام شود و فعالیت‌های اجتماعی شکل نگیرد؛ برگزاری هرگونه برنامه اجتماعی از جمله عروسی، تشییع مراسم و شلوغی در خیابان و کوچه ممنوع و جرم است، چراکه قرار است زنجیره کرونا را قطع کنیم.

جمالی‌پور در پایان بیان کرد: هرشغلی که احتمال آلودگی دارد و قطع زنجیره انجام نمی‌شود آن شغل را شناسایی کنیم؛ بانک‌ها نیز حق ندارند چکی را برگشت بزنند.

انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان