۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین محسن فخری زاده گنجی با ارزش و دانشمندی تمام بود/ دشمن نمی‌تواند سرچشمه‌های استعداد این امت را بخشکاند
کد خبر: ۳۴۶۳۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۸ ساعت: ۱۶:۵۲ ↗ لینک کوتاه

بیانیه بسیج دانشجویی استان قزوین:

محسن فخری زاده گنجی با ارزش و دانشمندی تمام بود/ دشمن نمی‌تواند سرچشمه‌های استعداد این امت را بخشکاند

در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قزوین در پی ترور دانشمند هسته‌ای آمده است: محسن فخری زاده گنجی با ارزش و دانشمندی تمام بود؛ اما با ترور او دشمن نخواهد توانست که سرچشمه‌های استعداد این امت را بخشکاند و قطعا نیروهای جایگزین فراوانی وجود دارد.

محسن فخری زاده گنجی با ارزش و دانشمندی تمام بود/ دشمن نمی‌تواند سرچشمه‌های استعداد این امت را بخشکاند

به گزارش خبرنگار دانشگاه صبح قزوین؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قزوین در پی ترور دکترمحسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و دانشمند هسته‌ای بیانیه‌ای بدین شرح صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: با شنیدن خبر ترور دانشمندی دیگر و فرزند و جگر گوشه‌ای دگر از فرزندان این امت، باز هم آتش خشم مقدسی که هنوز از ترور سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی و یار باوفای عراقی‌اش، ابومهدی المهندس، فروکش نکرده بود بیش از پیش و با توان بیشتری شعله گرفت.

هر چند خبر شهادت فرزند دانشمند این امت برای اهالی این وطن جانکاه و آزاردهنده بود، اما ما معتقدیم که دست شهید بازتر است و قطعا این خون دامن‌گیر قاتلین و جنایتکاران خواهد شد.

این بیانیه تصریح می‌کند: شهید محسن فخری زاده فرزندی از فرزندان حضرت روح الله بود که با ریخته شدن خونش فخری زاده‌های بیشتری در این خاک نمایان خواهند شد. تاریخ ثابت کرده است که موتور حرکت جمهوری مقدس اسلامی ایران با ریخته شدن خون فرزندانی چون مرتضی مطهری، محمد حسین بهشتی، محمد جواد باهنر، حسن تهرانی مقدم، قاسم سلیمانی، مجید شهریاری و محسن فخری زاده نه ایستاده و نه خواهد ایستاد.

تاریخ ثابت کرده که آتش انتقام جمهوری اسلامی دیر یا زود خانه و خانمان جنایتکاران را به باد خواهد داد، اگر ترور شهید بهشتی، مطهری، علی‌محمدی و دیگر شهدای ما بی جواب ماند؛ این ترور نیز بی جواب خواهند ماند!

این بیانیه می‌افزاید: اگر کشمیری‌ها، قاسملو‌ها و دیگر جنایتکاران زنده ماندند، عاملین این ترور وحشیانه هم زنده خواهند ماند!! جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده است که حق انتقام خون فرزندانش را برای خود محفوظ می‌داند و از هیچ تلاشی جهت بازستاندن حق فروگذار نخواهد کرد.

این ترور به ما ثابت کرد که دشمن همان دشمن وحشی و شرایط همان شرایط خطرناک است. اثر این ترور قطعاً پسرفت جمهوری اسلامی نیست؛ اما یقینا اثر این عمل، بیداری بیش از پیش مردم ایران نسبت به دشمن خونخوار خواهد بود.

این بیانیه عنوان می‌کند: دشمنی که تمام تلاش و همتش در ضربه زدن به این کشور است با این دست اعمال خبیثانه تنها چهره وحشی خود را به نمایش می‌گذارد و مردم ایران را هوشیارتر می‌گرداند.

محسن فخری زاده گنجی با ارزش و دانشمندی تمام بود؛ اما با ترور او دشمن نخواهد توانست که سرچشمه‌های استعداد این امت را بخشکاند و قطعا نیروهای جایگزین فراوانی وجود دارد.

این بیانیه اضافه می‌کند: با تمام این احوال آنچه که الزامی به نظر می‌رسد این است که نیروهای نظامی و امنیتی کشور باید به سرعت با طرح برنامه مقابله به مثل و اقدام هم سطح در قبال دشمن از تکرار مجدد چنین اقدامات خصمانه‌ای جلوگیری کنند.

نباید فراموش کرد که در برابر دشمن متجاوز تنها تیزی تیغ و صفیر گلوله جوابگو است و دستگاه دیپلماسی ما نیز با وقوع چنین اتفاقی، که بار اول هم نبوده و بعید هم هست که بار آخر باشد، باید چشم امید به فیل و الاغ امریکایی را به تمامی ببندد و بداند که دشمن، کسی است که اگر بتواند و دستش برسد راه حل نهایی‌اش اسقاط حیات ماست! با چنین دشمنی نه از موضع ضعف که بلکه از موضع قدرت و توان باید برخورد کرد.

در پایان ما دانشجویان بسیجی استان قزوین با تبریک و تسلیت شهادت دانشمند عزیز، حاج محسن فخری زاده، خدمت حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری و امت شریف اسلامی و مردم ایران، با تاکید مجدد بر لزوم انتقام سخت از نیروهای نظامی و امنیتی و شورای عالی امنیت ملی انتظار داریم که در ازای قطره به قطره خون‌های ریخته شده انتقام بگیرند و عزت و اقتدار جمهوری همیشه اسلامی ایران را تضمین نمایند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان