۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین حوزوی‌ها در عرصه‌های جهادی همیشه پای‌کار هستند/ بسیج یعنی نیرویی کارآمد برای همه میدان‌ها
کد خبر: ۳۴۶۳۵۰ نویسنده: پریسا زینلی تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۷ ساعت: ۱۳:۳۰ ↗ لینک کوتاه

بانوی طلبه جهادگر در مصاحبه با صبح قزوین:

حوزوی‌ها در عرصه‌های جهادی همیشه پای‌کار هستند/ بسیج یعنی نیرویی کارآمد برای همه میدان‌ها

بانوی طلبه جهادگر با بیان اینکه حوزوی‌ها در امور جهادی همیشه پای کار هستند؛ ادامه داد: کار جهادی چون با انگیزه رضای الهی است حس و حال خاص خود را دارد که بیان کردنی نیست؛ این‌حس مثبت هرلحظه به من یادآوری می‌کند که مفید واقع شده و قدمی هرچند کوچک برای رضای خدا برداشته‌ام.

حوزوی‌ها در عرصه‌های جهادی همیشه پای‌کار هستند/ بسیج یعنی نیرویی کارآمد برای همه میدان‌ها

پریسا زینلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای کاهش شیوع کرونا اظهار کرد: از آنجایی که رشته تحصیلی‌ام در دوران تحصیل تصویرسازی بود؛ لذا از سال ۹۳ شروع به انجام کارهای تبلیغاتی و گرافیکی در حوزه علمیه کردم؛ پس از شیوع ویروس کرونا نیز با دوستان حوزوی خود از طریق فضای مجازی و با استفاده از کارهای بصری اطلاع رسانی می‌کنم.

این طلبه جهادگر افزود: پس از شیوع کرونا از اسفندماه سال گذشته تا اوایل خرداد امسال در یکی از قرارگاه‌های سپاه با چندتن از دوستان طلبه شروع به تولید ماسک برای پزشکان و افراد بی‌بضاعت کردیم؛ در آن زمان کسانی که امکان کار در کنار ما را نداشتند، ماسک‌ها را در منزل تکمیل می‌کردند و تحویل می‌دادند؛ همچنین امکانات و مواد اولیه برای تهیه ماسک از طرف خیرین تامین می‌شد.

وی بیان کرد: به شرکت در کارهای جهادی علاقه زیادی دارم؛ اما از آنجایی که نقش مادری و همسری هم بر عهده‌ام است، نمی‌توانستم کار جهادی را که دور از خانه است انجام بدهم؛ به همین دلیل بخشی از زمان خود را به دوخت ماسک اختصاص دادم.

کسب رضای الهی تنها انگیزه شرکت در کارهای جهادی است

زینلی عنوان کرد: از آنجاییکه زنان برای انجام کارهای جهادی نسبت به مردان محدودیت بیشتری دارند، به همین دلیل اگر همسران آنها نیز طلبه باشند بهتر می‌توانند در این امور شرکت کرده و به همراه هم فعالیت‌های جهادی بیشتری انجام دهند.

وی تصریح ‌کرد: کار جهادی چون در راه رضای خداست حس و حال خاص خود را دارد که بیان کردنی نیست؛ این‌حس مثبت هرلحظه به من یادآوری می‌کند که مفید واقع شدم و قدمی هرچند کوچک برای رضای خدا برداشته‌ام.

این بانوی جهادگر با بیان اینکه حوزوی‌ها در امور جهادی همیشه پای کار هستند؛ ادامه داد: فعالیت‌های تبلیغاتی حوزوی‌ها همیشه جهادی است و بابت آن پولی دریافت نمی‌کنند؛ مخصوصا در ایام کرونا این فعالیت‌ها بیشتر نیز شده است.

زینلی ابراز کرد: چون اوایل شیوع ویروس کرونا ماسک کمیاب بود، خیلی‌ها به صورت جهادی وارد میدان شدند و به تولید ماسک پرداختند؛ اما اکنون چون کمبود ماسک وجود ندارد فعالیت‌های جهادی در بخش‌های دیگری مانند آموزش و اطلاع رسانی متمرکز شده است.

وی در پایان گفت: برای تعریف بسیج به جمله مقام معظم رهبری اکتفا می‌کنم که فرمودند بسیج نیروی کارآمد کشور برای همه میدان‌هاست.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان