۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۵۳۳ بیمار کرونایی در قزوین بستری هستند/ فوت ۱۰ بیمار طی شبانه‌روز گذشته
کد خبر: ۳۴۶۳۲۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۶ ساعت: ۸:۳۰ ↗ لینک کوتاه

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان:

۵۳۳ بیمار کرونایی در قزوین بستری هستند/ فوت ۱۰ بیمار طی شبانه‌روز گذشته

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: مجموع بیماران بستری در مراکز درمانی استان ۵۳۳ نفر است که حدود ۵۰ نفر از این افراد بسیار بدحال هستند.

۵۳۳ بیمار کرونایی در قزوین بستری هستند/ فوت ۱۰ بیمار طی شبانه‌روز گذشته

علی اکبر کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با وجود اعمال محدودیت‌ها و خلوت شدن خیابان‌ها اما متاسفانه شاهد افزایش دورهمی‌های خانوادگی در سطح استان هستیم.

وی افزود: این روزها تجمعات خانوادگی به دلیل افزایش فراغت خانواده‌ها بیشتر شده و همین امر منجر به افزایش بار مثبت کرونا در استان شده و نشانه آن است که ما زنجیره کووید۱۹ را در بین خانواده‌ها قطع نکردیم.

پرهیز از تجمعات خانوادگی برای کاهش آمار مبتلایان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: از مردم درخواست می‌کنیم که محدودیت‌های کرونایی را جدی بگیرند و به هیچ عنوان تجمعات خانوادگی برگزار نکنند تا بزودی شاهد سیر نزولی ابتلا به کرونا در استان باشیم.

این مقام مسئول بیان کرد: متاسفانه طی شبانه‌روز گذشته ۱۰۲ بیمار جدید با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری شدند؛ البته میزان مبتلایان کرونا بسیار بیشتر از این آمار است.

وی عنوان کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ نفر از هم استانی‌ها در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و این در حالی است که سه بیمار مشکوک به کرونا نیز در بیمارستان‌های استان فوت کردند.

کرمی در پایان گفت: مجموع بیماران بستری در مراکز درمانی استان ۵۳۳ نفر است که حدود ۵۰ نفر از این افراد بسیار بدحال هستند.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان