۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین راه‌اندازی تیم رزمی ویژه ورزشکاران بسیجی قزوین/ به دلیل شیوع کرونا موفق به اجرای مسابقات نشدیم
کد خبر: ۳۴۶۳۱۷ نویسنده: فتانه آذربایجانی تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۵ ساعت: ۱۶:۱۰ ↗ لینک کوتاه

مربی کاراته و داور بسیجی مطرح کرد

راه‌اندازی تیم رزمی ویژه ورزشکاران بسیجی قزوین/ به دلیل شیوع کرونا موفق به اجرای مسابقات نشدیم

مربی کاراته و داور بسیجی گفت: طی سالیان گذشته در هفته بسیج مسابقات خوبی برگزار می‌کردیم اما امسال به واسطه شیوع کرونا از برگزاری مسابقات محروم شدیم.

راه‌اندازی تیم رزمی ویژه ورزشکاران بسیجی قزوین/ به دلیل شیوع کرونا موفق به اجرای مسابقات نشدیم

فتانه آذربایجانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین در مورد فعالیت‌های ورزشی خود اظهار کرد: ورزش کاراته را از سال ۷۹ شروع کرده و سال ۸۷ رسما مجوز مربی‌گری را برای برگزاری کلاس از فدراسیون کاراته دریافت کردم؛ همچنین تا سال ۹۱ قهرمانی کار می‌کردم و در این سال‌ها نیز به طور مداوم کارِ مربیگری و داوری نیز انجام داده‌ام.

وی افزود: در پایگاه بسیج تیمی را تحت عنوان تیم رزمی بسیج تشکیل دادم و افرادی در این تیم تحت پوشش قرار می‌گیرند که پرونده بسیج داشته باشند و به ورزش‌های رزمی نیز علاقه داشته باشند.

بانوی ورزشکار بسیجی ادامه داد: اعضای بسیج بعد از تکمیل پروسه تشکیل پرونده، وارد تیم رزمی که رشته‌های مختلفی نیز دارد، می‌شوند و با توجه به سطح افراد و نوع فعالیت آنها در بسیج، از این ورزشکاران حمایت مالی می‌شود.

آذربایجانی درباره برگزاری کلاس‌های رزمی در بسیج‌ اذعان کرد: قبل از کرونا کلاس‌های ما پابرجا بود؛ اما متاسفانه با شیوع کرونا برای سالن‌ها محدودیت درنظر گرفته شد و دیگر نتوانستیم به تمرین‌ها و اهداف تعیین شده دست پیدا کنیم و امیدواریم بعد از رهایی از این بحران فعالیت‌های خود را از سر بگیریم.

حمایت‌های بسیج در حوزه ورزش قابل توجه است

وی عنوان کرد: تا به امروز از حمایت‌های بسیج راضی بوده‌ام، چه از نظر در اختیار گذاشتن سالن و چه از نظر حمایت‌های مالی که برای حضور در کلاس‌ها صورت گرفته است.

مربی کاراته گفت: بعضی مواقع افرادی در پایگاه حضور پیدا می‌کنند که حتی توان خرید لباس تمرین را هم ندارند، قبلا برای این افراد لباس درنظر گرفته می‌شد، اما مدتی است که دیگر شاهد این اتفاق نیستیم؛ ما درخواست داریم که این حمایت‌ها دوباره ادامه داشته باشد.

وی درباره برگزاری مسابقات ورزشی گفت: سالیان قبل همیشه مسابقات برگزار می‌شد و خصوصا در هفته بسیج برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کردیم؛ اما متاسفانه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا ما موفق به اجرای مسابقات در هفته بسیج نیستیم.

آذربایجانی با اشاره به تفکر بسیجی تاکید کرد: تنها تفکر بسیجی داشتن کافی نیست، این تفکر باید به مرحله عمل برسد؛ زیرا بسیج یعنی اتحاد، دست به دست هم دادن و تک روی نکردن که در راستای نهادینه کردن این تفکر در میان اعضای بسیج از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان