۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین تولید بیش از یک میلیون ماسک توسط قرارگاه‌های بسیج قزوین/ ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود
کد خبر: ۳۴۶۳۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۵ ساعت: ۱۵:۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان خبرداد

تولید بیش از یک میلیون ماسک توسط قرارگاه‌های بسیج قزوین/ ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: ۲۰ هزار بسته معیشتی توسط جهادگران بسیجی به کمک خیرین و نهادهای دولتی از جمله کمیته امداد، بهزیستی و نهادهای مردمی مهیا شده که ارزش هر کدام از بسته‌ها ۳۵۰ هزار تومان است.

تولید بیش از یک میلیون ماسک توسط قرارگاه‌های بسیج قزوین/ ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ در هشتمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه امروز(چهارشنبه) به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان بسته‌های معیشتی در استان قزوین توسط جهادگران بسیجی بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

سرهنگ مهدی صادق‌پور در این مراسم که در سالن امام خمینی(ره) تاکستان برگزار شد، ضمن تبریک روز بسیج مستضعفان اظهار کرد: امروز شاهد هشتمین مرحله از رزمایش نهضت کمک‌های مومنانه هستیم که توسط جهادگران بسیجی در سطح استان اجرا می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین افزود: در کل کشور و همچنین در استان قزوین، بسیج در حوزه‌های مختلفی از جمله محرومیت زدایی، ساخت خانه محرومین، عمرانی و اشتغال‌زایی خدمات رسانی می‌کند که می‌توان به بازگشایی معابر و راه‌های مواصلاتی روستایی و مخازن انتقال آب شرب اشاره کرد.

صادق‌پور ابراز کرد: امسال به دلیل شرایط حاکم در استان در فضای کرونا؛ رنگ و بوی کمک مومنانه در هفته بسیج مقداری می‌تواند احصاء کننده شرایط در استان و کشور باشد.

وی تصریح کرد: جمعا ۲۰هزار بسته معیشتی، توسط جهادگران بسیج به کمک خیرین و نهادهای دولتی از جمله کمیته امداد، بهزیستی و نهادهای مردمی مهیا شده که ارزش هر کدام ۳۵۰ هزار تومان است.

این مقام مسئول عنوان کرد: نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا که اکنون به دلیل اعمال محدودیت‌ها در قرنطینه هستند توسط قرارگاه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شناسایی شده که از امروز توسط جهادگران بسیجی این بسته‌های معیشتی بین آنها توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح تهیه بسته‌های معیشتی تا پایان سال ادامه خواهد داشت، بیان کرد: بحث اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی که چند روزی از آغاز آن می‌گذرد نیز توسط بسیجیان در سطح جامعه پزشکی، بسیج محلات و سایر اقشار تخصصی صورت می گیرد.

صادق‌پور در پایان با اشاره به اینکه کمک‌های مومنانه تاکنون در عرصه‌های مختلف انجام شده است، گفت: در این ایام یک میلیون و ۲۰۰هزار ماسک توسط قرارگاه‌های بسیج با استفاده از امکانات خودِ بسیجیان و پایگاه‌های خیاطی که توسط جهادگران راه‌اندازی شده تولید و توزیع شد.

انتهای پیام/1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان